در حال نمایش 9 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل افتتاحیه پایه فلزی

قیمت اصلی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تسلیت گرد

قیمت اصلی ۵,۸۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مناسب عزا

قیمت اصلی ۱۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی تهران

لازم به ذکر است که امروزه گل‌ها نقش مهمی در زندگی انسان‌ها بازی می‌کنند؛ حتی اگر چندان به چشم نیایند. برای ابراز علاقه به کسانی که دوستشان دارید و برایتان بسیار عزیز است، برای رنگ و بو بخشیدن به مراسم‌های مختلف شادی و از همه مهم‌تر برای زیباتر کردن زندگی‌ خودتان به گل‌ها نیاز دارید. اگر از آن دسته کسانی هستید که معتقدند باید از گل‌های طبیعی در محیط زندگی و کار استفاده کرد، پس باید چندتا از بهترین گل‌فروشی‌های شهر خود را بشناسید و گاه و بی‌گاه سری به آن‌ها بزنید. ما در این مقاله قصد داریم تا در مطلب پیش رو چندتا از مهمترین و بهترین گل فروشی های تهران را معرفی کنیم پس تا انتها با ما باشید.

گل فروشی های مطرح تهران

در تهران بیش از گل فروشی وجود دارد غیر از آن چندین بازار گل مهم که عمده صادرات و واردات گ ایران است در تهران قرار دارد. با ما همراه باشید تا بعضی از بهترین گل فروشی های تهران را برای شما باز گو کنیم.

گل فروشی ترنج

از معروف‌ترین گل فروشی های تهران میباشد.ترنج از بهترین گل فروشی های تهران در منطقه پونک است که با سابقه طولانی کلیه خدمات گل آرایی مجالس عروسی،تولد و …، اتومبیل‌ها و تهیه انواع دسته گل و تاج گل مراسم و جشن‌های مختلف را به بهترین شکل ارائه می‌کند. این گل‌فروشی از نظر تنوع مدل‌ها، تازه بودن گل‌ها و کیفیت تزئینات بهترین است و برای مراسم عروسی به شدت پیشنهاد می‌شود. این گل فروشی واقع در: بلوار سردار جنگل، بالاتر از تقاطع ۳۵ متری گلستان، نبش کوچه گل تپه پلاک ۲،

گل فروشی تهران

گل فروشی تهران

گل فروشی باختر

از بزرگ‌ترین و به روزترین گل فروشی های تهران میباشد. اگر به دنبال یک مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی بزرگ از گل و گیاه با چندین نمایندگی رسمی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف هستید، باید به سراغ مجموعه فروشگاهیه گل باختر بروید. این گلفروشی از سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و در ارائه کیفیت و مشتری‌مداری نیز فوق‌العاده است؛ به ‌گونه‌ای که برای سه بار متوالی موفق به اخذ لوح تقدیر بهترین شرکت کننده در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شده است. آدرس این گلفروشی: انتهای اشرفی اصفهانی، نرسیده به سه راه فرحزاد، ضلع غربی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۳۰۶.

گل فروشی زعیم

از قدیمی‌ترین گل فروشی های تهران و یکی از بهترین ها در مرکز نیز میباشد. این گل‌فروشی  فعلیت خود را از سال ۱۳۳۴ به طور رسمی آغاز کرده است و در سال ۱۳۳۷ در منطقه ورامین باغ گل‌کاری این مجموعه افتتاح شد. احداث گل فروشی بزرگ واقع در میدان پاستور در سال ۱۳۴۷ رقم خورد و نیم قرن از ساخت آن میگذرد. گل‌ فروشی زعیم در طی سال های اخیر افتخارات زیادی در زمینه پرورش گل در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی کسب کرده است. این مجموعه در دو دسته گل و گیاه تخصص کارآمدی دارد؛ به‌طوری‌که کیفیت گل در این مجموعه زبان زد خاص و عام است. هنگامی که برای خرید گل وارد این گل‌فروشی می‌شوید، راهروها و بخش‌های مجزایی دارد که هر کدام به گل و گیاهی خاصی اختصاص یافته است ؛گل‌‌های شاخه‌ای، باکس گل و گلدان‌ها، انواع کاکتوس و گیاهان آپارتمانی و غیر آپارتمانی. فروشگاه اینترنتی گل فروشی زعیم این امکان را فراهم کرده است تا اگر تمایلی به خرید گل بصورت ندارید بتوانید به‌صورت اینترنتی گل محبوب خود را سفارش دهید. آدرس این گلفروشی : خیابان کارگر جنوبی، میدان پاستور، پلاک ۱.

گل فروشی آیریس

از باسابقه‌ ترین گل فروشی های تهران گل آیریس میباشد. گل‌فروشی آیریس از سال ۱۳۲۰ تا کنون تمام خدمات مربوط به گل و گیاه اماکن، مجالس و مناسبت‌ها را به بهترین نحو انجام می‌دهد. خدماتی از قبیل انواع سبد گل و تاج گل های پایه‌دار جهت ابراز همدردی در مراسم ترحیم یا به منظور ابراز شادباش در جشن‌های عروسی و …  توسط این گل‌فروشی ارائه می‌شود. همچنین خدمات مربوط به مراسم ازدواج از جمله گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس، و همین‌طور گل آرایی مراسم رسمی و اداری نیز توسط این گل‌فروشی ارائه می‌شود. آدرس این گلفروشی: خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، نرسیده به بلوار آیت الله طالقانی پلاک ۳۸.

گلسرای سین سیرو

گل فروشی سن سیرو  یکی از بزرگ ترین گل فروشی های تهران است، به دلیل افزودن خدمات ویژه ای از جمله ارسال رایگان به لیست خدمات خود از شهرت خوبی بهره مند است. مشتریان عزیز میتوانند علاوه بر خرید گل از این گلسرا خدماتی مانند تزئین ماشین عروس، گل آرایی، چیدمان سفره عروس، طراحی تونل گل و طراحی فضای سبز را نیز از این گلسرا دریافت کنند. گلسرای سین سیرو بیشتر شهرت خود را مدیون سلیقه طراح گل و مدیریت خویش می باشد. آدرس این گلفروشی نیاوران، بعد از چهارراه مژده ، پلاک 427 میباشد.

خرید گل از گلفروشی تاج گل در تهران

گل فروشی تاج گل در زمینه خدمات گل از طریق اینترنت فعالیت دارد شما میتوانید انواع تاج گل برای مراسم های ترحیم و سوگواری را برای بهشت زهرا، بهشت سکینه و یا نمایشگاه ها و رستوران ها و یا تمام اماکن مهم تهران رایگان بفرستید. گلفروشی تاج گل بر پایه قیمت مناسب و کیفیت بنا شده. شما میتوانید در هنگام خرید از بابت قیمت و کیفیت تمامی محصولات گلفروشی تاج گل اطمینان حاصل فرمایید.