نمایش 1–16 از 29 نتیجه

نمایش 16

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل درباری نمایشگاه

قیمت اصلی ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری گرد

قیمت اصلی ۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تبریک نمایشگاه

قیمت اصلی ۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه بین المللی

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مراسم ختم

قیمت اصلی ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی قلهک

قلهک از محله های قدیمی‌ تهران در منطقه 3 شهرداری تهران است که به خاطر وجود اماکن تجاری، درمانی و اماکن مذهبی این محله، بسیار محبوب است. ساکنین این محله با صفا توانسته‌اند حال و هوای قلهک را مانند قدیم در کنار پیشرفت‌ امروزی حفظ و نگهداری کنند. خرید گل در محله قلهک مانند عیادت از بیماران و یا ابراز علاقه به عزیزان جزء خریدهای روزانه به حساب می‌آید. جام گل، تاج گل و سایر گل های تزئینی دیگر باکیفیت زیادی در همه گلفروشی‌ها موجود هستند. در اینجا می خواهیم شما عزیزان را با محله ی قلهک و خرید گل از گلفروشی های معروف این محله آشنا کنیم.

بهترین گلفروشی ها در محله قلهک

گل و گیاه (گل جان) تهران،قلهک،بزرگراه صدر،بلوار کاوه،خ کلاهدوز
گل دیانت تهران، قلهک، خیابان دکتر شریعتی، خیابان نراقی
گل دیانا شریعتی ، قلهک ، روبروی یخچال ، پلاک 1434

مساجد محله قلهک

مسجد جامع و مسجد اعظم از معروف ترین مساجد شهر تهران هستند و هم چنین، مسجد سجاد هم از مساجد قدیمی محله قلهک میباشد. مساجد نام برده در ایام محرم عزاداری ویژه‌ای دارند که هر سال اهالی این محله و بقیه محلات دیگر را به خود جذب می‌کنند. هم چنین در این مساجد مراسم ترحیم، عزاداری ، مجلس ختم، مراسم چهلم برگزار می شود که بسیاری از آشنایان و یا نزدیکان این محله برای مراسم عزیز از دست رفته به این مراسم تاج گل ترحیم ارسال می کنند تا در غم عزیزان خود شریک شوند. بسیاری از گلفروشی های این منطقه ارسال فوری به این مساجد دارند.

گل فروشی قلهک

گل فروشی قلهک

امکانات قلهک

مناطق دیدنی محله قلهک در زیر گفته شده است:

  • باغ قلهک
  • پارک موزه آب
  • گورستان متفقین
  • بوستان محصل
  • پارک خلیج فارس
  • بوستان فرهنگ

اماکن درمانی مهم این محله:

  • ساختمان پزشکان تهران
  • بیمارستان بزرگ مهر

دسترسی قلهک

یکی از خیابان های اصلی شهران تهران که شریعتی است در محله قلهک قرار گرفته است چون این خیابان محل تررد بسیار زیاد خطوط اتوبوس رانی به مناطق مختلف تهران است و دسترسی و رف و آمد به قلهک و از قلهک به سایر مناطق دیگر را آسان نموده است. علاوه بر خطوط اتوبوسرانی خط یک مترو از کهریزک به تحریش در این محله ایستگاه دارد بنابراین دسترسی این مجله بسیار آسان بوده است.

سفارش و خرید گل در قلهک

خرید انواع گل مانند دسته گل، جام گل و تاج گل  در محله قلهک رایج است خرید گل یک روش بسیار مناسب برای ابراز محبت  و حتی ابراز همدردی در میان مردم به ویژه مردم باصفای این محله بوده است. هدیه دادن گیاه و گل  آپارتمانی هم می‌تواند گزینه خوبی برای آشنایان باشد.

گلفروشی های زیادی در این محله هستند که خدمات مربوط به گل و گیاه و گل آرایی را ارائه می دهند که در بالا بهترین گلفروشی های این محله را نام بردیم. اگر برایتان پیش آمد و نیاز به خریدن گل در این محله پیدا کردید می توانید با سفارش آنلاین از گلفروشی تاج گل از ارسال فوری و رایگان ما بهره مند شوید و به دور از شلوغی و ترافیک گل مورد نظر خود را سفارش دهید.