نمایش 1–16 از 24 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری گرد

قیمت اصلی ۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تبریک نمایشگاه

قیمت اصلی ۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی قیطریه

محله قیطریه از سرسبزترین نقاط شمال تهران به‌حساب می‌آید. دلیل این زیبایی و سرسبز بودن، به خاطر قرار گرفتن بزرگ‌ترین پارک منطقه 1 تهران در این محله است که نام آن پارک قیطریه می‌باشد. ساکنین قیطریه به این پارک در محله خود علاقه زیادی دارند؛ همین باعث شده است، مردم محله قیطریه علاقه ی خاضی به گل‌ و گیاه آپارتمانی داشته باشند و در حیاط و حتی روی پشت بام بعضی منازل فضاهایی گلکاری شده و به‌شکل باغچه و روف‌گاردن ایجاد کرده اند. در این مطلب با روش‌های خرید گل و هم چنین محله قیطریه آشنا می‌شویم.

گلفروشی های قیطریه

قیطریه در قدیم دهکده‌ی کوچک در شمال شهر تهران بوده است. این دهکده ، اکنون از زیباترین و گران‌ قیمت‌ترین نقاط تهران با برج‌های آسمان خراش است. البته که قیطریه حال‌وهوای سرسبز قدیم خود را در پارک‌های خود حفظ کرده و در ویترین گلفروشی‌های معروف قیطریه نیز میتوان این سرسبزی را دید.

بهترین گلفروشی ها در محله قیطریه

گلفروشی قیطریه قیطریه روبه روی پارک قیطریه
 

گل سلطان

تهران، قیطریه، خیابان دکتر شریعتی، بلوار صبا
پارک گل 111 قیطریه، نبش کوچه شیروانی، پلاک 73
 

گلخانه سرای محله قیطریه

شریعتی ، خیابان سهیل، خیابان قلندری شمالی، سرای محله قیطریه، پلاک ۲۵

خیابان‌های مهم قیطریه

خیابان‌های مهم محله قیطریه در ذهن بیشتر تهرانی‌ها، بسیار آشنا هستند. از خیابان‌های این محله می‌توان به بلوار اندرزگو، بلوار قیطریه و بلوار کاوه اشاره کرد. بلوار کاوه و اندرزگو سالیان بسیاری محل جمع شدن جوانان ثروتمند بوده و از خیابان‌های اصلی برای دور زدن با ماشین تبدیل شده است. از خیابان‌های دیگر مهم قیطریه هم می‌توان خیابان شهید خراسانی، موسیوند و روشنایی را نام برد.

گل فروشی قیطریه

گل فروشی قیطریه

خرید آنلاین انواع گل در قیطریه

گلفروشی آنلاین تاج گل با ارائه خدمات گل آرایی و فروش انواع گل و تزیین گلها با به روز ترین طرحها زمینه ی سفارش آنلاین انواع گل را برای مردم تهران و به ویژه منطقه قیطریه که یکی از شعبه های ما در آن وجود دارد را فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی با چند کلیک ساده و حتی تماس تلفنی سفارش خود را انتخاب و حتی تغییراتی که دوست دارند را با هماهنگی با کارشناسان فروش ما در گل خود اعمال کنند. هم چنین فروشگاه تاج گل به تمام مناطق ارسال فوری و رایگان دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافنت کنید.