نمایش 1–16 از 32 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مخصوص مراسم ختم

قیمت اصلی ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی میرداماد

بلوار میرداماد تهران، یکی از زیبا قدیمی ترین خیابان های تهران است. این خیابان در محله داوودیه قرار دارد. این این بلوار شامل ساختمان های بسیار لوکس و مجلل میباشد که افراد ساکن در آن افراد مرفه و پولدار تهران هستند. در این محله گلفروشی های زیادی وجود دارد و خرید گل برای افراد این محله یک خرید روزانه و معمولی است.

اگر شما هم قصد خرید گل در گل فروشی های این محله را دارید به شما پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با محله میرداماد

بلوار میرداماد یکی از بلوار های اصلی منطقه ۳ میباشد. این بلوار مسیر اتصال بین بلوارهای ضرابخانه و دروس به ونک است. به همین دلیل این محل یکی از محله های شلوغ منطقه ۳ است. یکی از مکان های مهم این خیابان مسجد الغدیر میباشد. این مسجد یکی از بزرگترین مساجد تهران است و هر روز میزبان مراسم های ترحیم افراد سرشناس است. به همین دلیل در خیابان میرداماد گلفروشی های معروفی وجود دارد.

نام گل فروشی آدرس گل فروشی
گل فروشی لاله بلوار میرداماد، رسیده به میدان مادر (محسنی)، پلاک 82
گل فروشی برادران میرداماد، بعد از چهارراه جهان کودک، روبروی داروخانه جردن
گل فروشی امیر خیابان جردن، نرسیده به پل میرداماد، روبروی دبیرستان محمود افشار
گل فروشی بن سای بلوار جردن، نرسیده به پل میرداماد، بن بست آرین

گل فروشی لاله؛ خاص و منحصر به فرد

اگر به دنبال یک گلفروشی خاص در نزدیکی میرداماد هستید حتما سری به این گلفروشی بزنید. این گلفروشی با در اختیار داشتن کادر آموزش دیده و خوش ذوق همه‌ی محصولاتی انحصاری و تک تولید میکند. در این مغازه سفارشات شما به سرعت اماده میشود و ارسال در محدوده رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهد. گل فروشی لاله در محله میرداماد و خیابان کنارگذر میرداماد واقع شده است. این گل فروشی در نزدیکی فور فان سنتر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان دکتر مفید و مرکز خرید میرداماد و همچنین رستوران باروژ، پاساژ میرداماد قرار دارد. اگر شما قرار ملاقاتی در این مکان ها دارید میتوانید از این گلفروشی گل تهیه کنید.

گل فروشی میرداماد

گل فروشی میرداماد

گل فروشی برادران؛ منصف و با کیفیت

این گل فروشی یکی از منصف ترین گل فروشی های تهران هست. این گلفروشی در کنار قیمت مناسب کیفیت خوبی به مشتریان خود ارائه میدهد. نکته مثبت این گلفروشی مشاوره عالی فروشندگان این گلفروشی است. شما میتوانید از این گل فروشی انواع گل و گیاه را تهیه کنید. ادرس این گلفروشی بلوار میرداماد، بعد از چهارراه جهان کودک، روبروی داروخانه جردن.

گل فروشی امیر؛ معنی تنوع

اگر به دنبال یک هدیه خوب هستید اما نمیتوانید یک چیز خاص پیدا کنید حتما به این گل فروشی بروید این گل فروشی حلال تمام مشکلات شماست. در این گل فروشی بیش از 500 نوع گل و گیاه وجود دارد. شما میتوانید از این گل فروشی برای تمام تهران گل سفارش دهید خدمات تخصصی این گل فروشی در زمینه های تاج گل، سبد گل ترحیمی است. پس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تاج گل و سبد گل برای مسجد الغدیر گل فروشی امیر است.

خرید اینترنتی از گل فروشی تاج گل

با پیشرفت تکنولوژی، اینترنت مکانی عالی برای خرید های اینترنتی تبدیل شده. گل فروشی تاج گل بهترین گل فروشی اینترنتی در تهران است. نکته مثبت گل فروشی تاج گل امکان ارسال رایگان و فوری در خیابان میرداماد است. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت taje-gol.com تنوع بینظیری از انواع تاج گل های مناسب تبریک، افتتاحیه و تاج گل های ترحیم و تسلیت را مشاهده کنید. با گلفروشی تاج گل دیگر نگرانی بابت دیر رسیدن محصولی که خریداری میکنید نداشته باشید. شما میتوانید با تماس تلفنی و یا پیام در واتساپ از موجودی تاج گل های اماده مطلع شوید و در کمتر از یک ساعت به تمام نقاط تهران ارسال کنید.