نمایش 1–16 از 26 نتیجه

نمایش 16

گل مخصوص مراسم ختم

قیمت اصلی ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری گرد

قیمت اصلی ۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی نیاوران

محله نیاوران یکی از لوکس ترین و گران ترین محله های تهران است. در این محله میتوانید انواع برج ها سفارت های مهم و مراکز خرید بزرگ را مشاهده کنید. افراد ساکن این محله جزو افراد مرفه جامعه هستند. خرید گل در این محله یکی از خرید های روزانه است. چه بسا در این محله گل های میلیونی و لاکچری را به فروش میرسانند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بهترین گل فروشی های نیاوران را به شما معرفی کنیم.

گل فروشی بهارک باهنر (نیاوران)، خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، پلاک 36
گل فروشی آشوک باهنر (نیاوران)، خیابان کبیری، پلاک 49
گل فروشی روما خیابان نیاوران، بعد از خیابان جماران، جنب بانک کشاورزی
گل فروشی گل سنگ خیابان نیاوران به سمت تجریش،بعد از سه راه یاسر، جنب کوچه تبریزی، پلاک 265

آشنایی با محله نیاوران

نیاوران، یکی از محله هاى شمال شرقی تهران و منطقه شمیران است و در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات میباشد،

طبق اخرین سر شماری ساکنین این محله حدود 11 هزار نفر بوده است پس میتوان این محله را در دسته  محله های کم جمعیت و خلوت تهران گذاشت. در این محله مغازه ها و پاساژ های لوکس زیادی وجود دارد. گلفروشی های این محله جزو لوکس ترین گلفروشی های تهران است.

دسترسی این محله یکی از نقاط قوت آن است. نیاوران دسترسی خوبی به اتوبان صدر دارد. همچنین این محله به خیابان های بزرگ و معروف منطقه 1 مثل منظریه، فیروزبخش، فیضیه، و خیابان پاسداران دسترسی خوبی دارد.

گل فروشی نیاوران

گل فروشی نیاوران

از مساجد شاخص این محله میتوان به:

  • مسجد النبی، واقع در: خیابان جمال آباد
  • مسجد جامع نیاوران
  • مسجد امام حسن عسگری ، واقع در:میدان نیاوران
  • مسجد حضرت زهرا، واقع در : خیابان شهید شفیعی
  • تکیه نیاوران
  • حسینیه بیت الشهدا شاه حسینی

اشاره کرد.

گل فروشی بهارک

کمتر کسی هست که در نیاوران زندگی کند و حداقل یکبار از این گل فروشی خرید نکرده باشد. این گل فروشی انواع باکس گل و دسته گل های زیبا و لاکچری را در اختیار مشتریان قرار میدهد. اگر شما هم علاق زیادی به گل و گیاه دارید میتوانید از این گل فروشی بازدید کنید.

گل فروشی آشوک

گل فروشی آشوک یکی از گلفروشی های تازه کار در نیاوران است. دلیل قرار دادن این گلفروشی در این لیست، موجود بودن تعداد بسیار زیادی از انواع گل و گیاه طبیعی همچنین دسترسی بسیار عالی و جای پارک مناسب این گلفروشی را به یکی از بهترین گلفروشی های نیاوران مبدل کرده است.

گلفروشی روما

کمتر کسی در تهران هست که حداقل یکبار اسم این گلفروشی را نشنیده باشد. شما میتوانید در این گلفروشی انواع تاج گل، دسته گل، سبد گل های لاکچری را پیدا کنید. این گلفروشی یکی از بهترین گلفروشی های تهران است و طی سالیان مختلف جوایز زیادی را برده است. نکته مثبت این گلفروشی ارسال رایگان تمام محصولات در منطقه یک تهران است.

گلفروشی گل سنگ

اگر به دنبال گیاهان خاص و کمیاب هستید و میخواهید برای محیط کا خود یک گیاه زیبا خریداری کنید و هزینه آن اهمیت چنداری برای شما ندارد حتما به این گلفروشی بروید. گلفروشی گلسنگ از محبوب ترین گلفروشی های نیاوران است و همه روزه مشتریان زیادی روانه این گلفروشی میشوند.

خرید گل به صورت اینترنتی در نیاوران

در محله نیاوران گلفروشی های زیادی فعالیت دارند اما در بسیاری از مقواع نمیتوانیم از خانه و محل کا خود بیرون برویم. برای حل این مشکل شما میتوانید به گلفروشی تاج گل مراجعه نمایید. گلفروی تاج گل یکی از بهترین گلفروشی های اینترنتی تهران میباشد. خدمات اصلی گلفروشی تاج گل در زمینه های تاج گل و جام گل است. یکی از مرایا خرید گل از گلفروشی تاج گل امکان ارسال رایگان و سریع در محله نیاوران است. شما میتوانید برای افتتاحیه یا مراسم عزای دوستان و آشنایان خود که در نیاوران درحال برگزاری است گل هدیه بفرستید. امکان قرارداد طولانی مدت گلفروشی تاج گل با رستوران ها و مراکز خرید بزرگ نیاوران.