نمایش 1–16 از 21 نتیجه

نمایش 16

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مخصوص مراسم ختم

قیمت اصلی ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری و یادبود

قیمت اصلی ۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای فوت پدر

قیمت اصلی ۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزا و ترحیم

قیمت اصلی ۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل افتتاحیه ارزان

قیمت اصلی ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی در ولنجک

ولنجک یکی از مناطق مرفه نشین بو خوش آب و هوای تهران است. ولنجک در شمال غربی و منطقه‌ی یک تهران واقع شده. ولنجک از شمال به ارتفاعات توچال و از جنوب به بزرگراه چمران منتهی میشود. آب و هوای خوب این منطقه این محله را به گزینه خوبی برای زندگی کردن در تبدیل کرده است. شما میتوانید در این منطقه خانه های بسیار لوکسی را مشاهده کنید که در آن افراد مرفه زیادی زندگی میکنند. گل یکی از آفریده های بسیار زییای خداوند است. کمتر کسی است که با دیدن گل انرژ مثبت نگیرد و مقداری از استرس فاصله بگیرد. افراد در این منطقه خرید گل را امری مهم در زندگی خود میدانند. از این رو میتوان به تعداد زیاد گلفروشی های خوب این منطقه اشاره کرد. با ما همراه باشید تا بهترین گلفروشی های محله ولنجک تهران را بررسی کنیم.

گل فروشی زعفرانیه ولنجک، اوین، خیابان کچوئی، پلاک: 154
گلفروشی ربینا رز مرکز خرید پالادیوم، طبقه منفی 1
گل‌فروشی بین الملل محله اوین، خیابان کچویی، پلاک 80

آشنایی با محله ولنجک

ولنجک به معنی جای رها شده کوچک است. این محله کمتر از صد سال پیش اصلا وجود نداشته و جزو شمیرانات بوده است. در حال حاضر این محله به دلیل ترافیک کم، آب و هوای خوب و دسترسی خوب به ارتفاعات توچال از سمت شمال، از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از سمت غرب به درکه و از سمت شرق به محله زعفرانیه دسترسی دارد. بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این محله حدود 22 هزار نفر بوده است.

از مکان های مهم این محله میتوان به دانشگاه شهید بهشتی و بام تهران اشاره کرد. ولنجک یکی از محله های محبوب افراد برای گذاشتن قرار های عاشقانه است. از واجبات گذاشتن یک قرار عاشقانه، خرید گل است. به همین دلیل در این محله گلفروشی هایی که به صوررت تخصصی بر روی باکس، سبد و دسته گل فعالیت دارند زیاد است.

گل فروشی ولنجک

گل فروشی ولنجک

گلفروشی زعفرانیه

این گلفروشی یکی از بهترین گلفروشی های تهران است و میتوان در این گلفروشی انواع گل های گران قیمت و زیبا را پیدا کرد. اگر میخواهید تا برای همسر خود گلی شیک خریداری کنید یا برای یک شرکت یا شخص خاص گل هدیه بفرستید خرید حضوری از این گلفروشی را به شما پیشنهاد میدهم.

گلفروشی ربینا

این گلفروشی در مرکز خرید پالادیوم طبقه منفی یک واقع شده است. همه‌ی روزه افراد زیادی برای خرید های روزانه به مرکز خرید پالادیوم مراجعه میکنند. این گلفروشی انواع باکس ها و سبد گل های مختلف را همیه شموجود دارد شما میتوانید اول به این گلفروشی سر بزنید و بعد به خرید خود در مرکز خرید پالادیوم بروید و تا زمان اتمام خریدتان، سفارشتان هم اماده میشود.

گلفروشی بین المللی

یکی دیگر از گلفروشی های معروف ولنجک گلفروشی بین المللی میباشد . این گلفروشی در نزدیکی اوین قرار داردو میوتان از آن به عنوان یک گلفروشی باسابقه و قدیمی در ولنجک نام برد. شما میتوانید برای خرید گل از گلفروشی بین المللی از امکان تماس تلفنی او پیام در شبکه های اچتماعی استفاده کنید. اگر قصد خرید تاج گل برای مراسم های رسمی و غیر رسمی را دارید پیشنهاد میکنیم که حتما از این گلفروشی خرید کنید.

خرید اینترنتی گل از وبسات تاج گل

ولنجک محله بزرگی است. همانطور که در بالا گفتیم افراد ساکن در این منطقه غالباً مدیران و کارمندان بالا رده شرکت های مختلف هستند. اگر شما هم جزو این افراد باشید باید این موضوع را درک می کنید که زمان ارزش بالایی دارد. گل فروشی تاج گل با امکان خرید سریع میتواند شما را در خرید راحت و لذت بخش همراهی کند. شما میتوانید با خرید اینترنتی از هر کجای تهران در اسرع وقت هر نوع تاج گلی نظیر تاج گل های چند طبقه و زیبا خریداری کنید. ارسال تاج گل به تمام نقاط تهران رایگان است.