نمایش 1–16 از 17 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل افتتاحیه ارزان

قیمت اصلی ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی ولیعصر

محله ولی عصر یکی از محله های مرکزی شهر تهران است. این محله بورس بسیاری از فروشگاه های موبایل و لوازم برقی است و میتوان به قطب کالای الکتریکی تهران نسبت داد. به سبب این موضوع هر روز افراد بشسیاری به این جا سفیر میکنند. همچنین بزرگ ترین خیابان تهران از این محله گذر میکند. همه این موضوعات باعث این موضوع میشود که ترفیک بالاییی در این منطقه همیشه بالا باشد. در این محله روزانه افتتاحیه و مراسم های کوناگونی اتفاق میوفتد و نیاز همه این مراسم ها و افتتاحیه ها خرید گل است. در این محله گلفروشی های زیادی وجود دارد ،اما پیدا کردن گلفروشی خوب در این شهر کار سختی است. در این قسمت قصد داریم تا بهترین گلفروشی های محله ولیعصر را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با محله ولیعصر

ولی عصر در منطقه 6 واقع شده است. این محله دارای پارک ها تفریحی، رستوران، کافه و مکان های فرهنگی یادی است. از مشهور ترین آن ها میتوان به بوستان آراج اشاره کرد. این مکان ها بهرترین محل برای قرار عاشقانه عاشقانه و رمانتیک است. برای اینکه شما به یک قرار عاشقانه بروید باید گل خرید کنید. برای همین در این محله گلفروشی های زیادی وجود دارد.

گل فروشی هیلتون خیابان ولی عصر، بعد از سه راه عباس آباد، پلاک: 974
سوپر گل مدائن ولی عصر، بالاتر از چهارراه امیر اکرم، خیابان صبای جنوبی، روبروی بیمارستان مدائن
گلفروشی پندار ولی عصر، ابتدای خیابان توانیر، روبروی بیمارستان دی
گل فروشی نفس ولی عصر، مابین عباس آباد و مطهری، نبش کوچه ناهید

گلفروشی هیلتون؛ زیبا و خوش قیمت

گلفروشی هیلتون یکی از بزرگترین گلفروشی های تهران است. مشتریان ثابت این مغازه همیشه کاسب ها و بازاریان به نام تهران هستتند از این رو این گلفروشی تخصص ویژه ای در قسمت های گل آرایی مغازه و فروشگاه، تاج گل های لاکچری و بزرگ سبد گل های خاص برای مناسبت های مختلف دارد. این گل فروشی واقع در خیابان ولی عصر، بعد از سه راه عباس آباد قرار دارد. در ضمن امکان مشاوره و فروش تلفنی برای خرید از این گلفروشی مهیا میباشد.

گل فروشی ولیعصر

گل فروشی ولیعصر

سوپر گل مدائن

روزانه افراد زیادی برای عیادت از دوستان و خانواده خود به بیمارستان مدائن تهران میروند. در این بین افراد زیادی برای روحیه بخشیدن به به فرد بیمار گل تهیه میکنند. یکی از بهترین گلفروشی های نزدیک بیمارستان مدائن گلفروشی مدائن است. این گلفروشی با توجه به موقعیت مکانی که دارد تمرکز خود را به باکس گل دسته گل و سبد گل داده است. در این گلفروشی اواع باکس های آماده وجود دارد و شما میتوانید در کمترین زمان برای عیادت از بیمار خود یک گل زیبا تهیه کنید.

گلفروشی پندار

یکی دیگر از بیمارستان های بسیار بزرگ تهران بیمارستان دی میباشد. افراد زیادی برای عیادت از خانواده و دوستان خود که در بیمارستان دی بستری هستند، قصد خرید گل را دارند. اما سوال اصلی آنها این است که گلفروشی مناسب در نزدیکی آن بیمارستان کجاست. گلفروشی پندار یکی از بهترین گلفروشی های محله ولی عصر است که در آن انواع گل های ارکیده و رز های خاص به راحتی پیدا میشود. شما میتوانید برای خرید گل از این گلفروشی به آدرس خیابان توانیر، روبروی بیمارستان دی مراجعه نمایید.

مساجد مهم خیابان ولی عصر

یکی از مکان های بسیار مهمی که افراد در آن مراسم هی گوناگون نظیر مراسم های ترحیم و ختم برای رفتگانشان برگزار میکنند مساجد ها هستند. در خیابان ولی عصر مساجد بزرگ و قدیمی بسیاری وجود دارد که میتوان از بین آنها به مسجد ولی عصر اشاره کرد.