در حال نمایش 12 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری و یادبود

قیمت اصلی ۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه بین المللی

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل فروشی در ونک

یک از محله های مناطق شما شهر تهران میباشد این محله به دلیل داشتن آب و هوا مناسب همچنین شهر سازی خوب و نو ساز مورد پسند افراد زیادی در تهران است. اما این محله ، به دلیل داشتن همین امکانات جزو محله های گران قیمت و لوکس تهران است. در این محله افراد پولدار زیادی زرندگی میکند . یکی از خرید های روزانه مردم در این محله خرید گل است از این رو افراد زیادی برای خرید گل به دنبال گلفروشی خوب در این محله میگردند. با ما همراه باشید تا بهرین گلفروشی هیای ونک را به شما معرفی کنیم.

نام گلفروشی

آدرس گل فروشی

گل فروشی گلچین خیابان ولی عصر، نرسیده به میدان ونک، روبروی بیمارستان دی
گل سرای امینی میدان ونک، خیابان ونک، خیابان کار و تجارت، پلاک 11
گل فروشی گلریز میدان ونک، ملاصدرا، قبل از اتوبان کردستان

آشنایی با محله ونک

ونک از جمله محله های تاریخی تهران است. این محله در زمان ناصر الدین شاه به میرزا یوسف مستوفی الممالک فروخته شد. این شخص با ایجاد قنات در این محله باعث پیشرفت و آبادانی زیادی در آن زمان برای ساکنین این محله شد. در حال حاضر این محله از سمت شمال به بزرگراه نیایش، از سمت غرب به بزرگراه کردستان و آرارات و از جنوب به بزرگراه همت و محله یوسف آباد و از سمت شرق به محله جردن و چهار راه جهان کودک منتهی میشود. از این رو این محله به مکان مناسبی برای برگزاری مراسم و قرار های کاری و عاشقانه است. برای برگزاری این مراسم ها نیاز زیادی به خرید گل است از این رو مغازه های گلفروشی زیادی در این محله قرار دارد.

گل فروشی ونک

گل فروشی ونک

گل فروشی گلچین

گل‌فروشی گلچین در ونک تهران، یک گل‌فروشی معروف است که در خیابان ولی عصر، نرسیده به میدان ونک، روبروی بیمارستان دی واقع شده است. گل فروشی گلچین یکی از فعال‌ترین و پرطرفدارترین گل‌فروشی‌های این منطقه به شمار می‌رود که امکان خرید انواع دسته گل و سبد گل برای عیادت از بیمار وجود دارد. این گلفروشی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز و آماده خدمات دهی به مشتریان است. همچنین این گلفروشی از امکان ارسال رایگان بهره میبرد.

گل سرای امینی

گل سرای امینی از بهترین گلفروشی‌ها برای خرید گل در محله ونک است. این گل فروشی در زمینه گل و گیاهان آپارتمانی فعالیت ویژه ای دارد. شما میتوانید برای خرید گل برای مناسب های مختلف  میتوانید از این گلفروشی انواع تاج گل گلدان های آپارتمانی را برای خود خریداری کنید. این گلفروشی در نزدیکی رستوران ایلیا، مرکز خرید ونک واقع شده است. شما میتوانید برای قرار ملاقات های خود از این گلفروشی گل تهیه کنید.

گل فروشی گلریز

گل فروشی گلریز یکی از برترین مراکز برای خرید گل در ونک است. این گل فروشی در نزدیکی پارک سئول است. اگر شما قرار ملاقات مهمی نزدیک پارک سئول دارید میتوانید از این گلفروشی انواع باکس گل و دسته گل تهیه کنید و مخاطبتان را بینهایت خوشحال کنید. این گل فروشی امکان ارسال رایگان به تمام نقاط تهران را دارد. قیمت محصولات گلفروشی گلریز منصفانه است.

خرید اینترنتی گل از گلفروشی تاج گل

امروزه به دلیل مشغله های شغلی زمان بسیار کمی برای خرید یکسری از کارها را داریم برای مثال خرید گل یکی از آنهاست. شما میتوانید برای خرید گل به صورت اینترنتی از گلفروشی تاج گل اقدام کنید از مزایا خرید اینترنتی از گل فروشی تاج گل قیمت استثنائی و ارسال رایگان و، پرداخت در محل و کیفیت عالی اشاره کرد. شما میتوانید با خرید گل از گلفروشی اینترنتی تاج گل احساس یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید.