نمایش 1–16 از 54 نتیجه

نمایش 16

گل تبریک افتتاحیه

قیمت اصلی ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

سبد گل تبریک

قیمت اصلی ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل گرد ترحیم با گل رز

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل درباری نمایشگاه

قیمت اصلی ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای افتتاحیه

اگر به افتتاحیه یک مکان خاص دعوت شده اید و شرایط رفتن به آن جا را ندارید، میتوانید با خرید یک گل زیبا بهترین جایگزین برای حضور گرمتان در آن مجلس را انتخاب کنید. گل ها یکی از بهترین هدایا در مناسبت های مختلف است. در فرهنگ ایران از گذشته تا کنون مردم برای گل ها جایگاه ویژه ای ارزش قائل میشدند. حال این موضوع تغییر نکرده است. می میتوان آن را در عصر جدید هم به وضوح دید.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در فرهنگ ایران گل اهمیت ویژه ای دارد. یکی از بهترین هدیه ها در مراسم های افتتاحیه خرید سبد گل است. شما میتوانید با خرید تاج گل یا سبد گل ارادت و علاقه خود را به صاحب آن کسب و کار نشان دهید.

خرید گل برای مراسم افتتاحیه

بیشتر در مراسم هایی مانند سمینار، افتتاحیه رستوران، باشگاه، مطب، درمانگاه گل استفاده میشود. اما برای هرکدام از آنها باید گل مناسبی در نظر بگیرید. برای مثال بهتر است که برای افتتاحیه مطب یا مغازه از تاج گل های کوچک و یا سبد گل استفاده کنید.

برای رستوران یا مکان هایی که فضای بیشتری نسبت به مطب ها دارند مشکلی نیست که از تاج گل های بزرگ استفاده کنید اینطوری هدیه ای که شما میخرید بیشتر به چشم می آید.

گل برای افتتاحیه

گل برای افتتاحیه

انتخاب گل مناسب برای مراسم افتتاحیه

به صورت کلی قانون خاصی برای خرید گل در مراسم های افتتاحیه وجود ندارد. ولی با توجه به هزینه ای که قصد پرداخت دارید میتوانید از انواع گل ها برای تاج گل یا دسته گل خود استفاده کنید. معروف ترین گل ها تاج گل یا دسته گل، گل های ارکیده، لیلیوم ،رز ، آنتوریوم، ژربرا و داوودی است. شما میتوانید با استفاده از این گل ها یک تاج گل زیبا برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید.

ارکیده: این گل را میتوان در سبد گل و تاج گل های لاکچری و مجلل استفاده کرد. به دلیل قیمت بالا و زیبایی که این گل ها دارد، نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند. این گل در رنگ های مختلفی میتوانید سفارش دهید. معروف ترین رنگ های گل ارکیده سفید، صورتی ، بنفش میباشد و میتوانید با توجه به سلیقه ای که دارد آن را شخصی سازی کنید.

لیلیوم: این گل را میتوان به عنوان پایه ثابت تاج گل ها و سبد گل های خاص به شم آورد. از این گل میتوان در همه‌ی مراسم های افتتاحیه استفاده کنید کمتر کسی است که با دیدن این گل زیبا به وجد نیاید. این گل یکی از خوش بو ترین گل های دنیاست شما با خرید این گل عطر و بوی زندگی را به مخاطبتان هدیه میدهید.

رز: این گل هم مانند گل هایی که در بالا توضیح داده ایم از جمله گل های بسیار خاص برای سبد گل و یا تاج گل است. اما باید در هنگام هدیه دادن گل رز مقداری احتیاط کنید. نماد اصلی گل رز نماد عشق است. پس اگر به کسی که مراسم افتتاحیه دارد میخواهید گل رز هدیه دهید بهتر است از رنگ هایی به غیر از مشکی و قرمز استفاده کنید.

خرید اینترنتی گل از گلفروشی تاج گل

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، اینترنت به یک بستر مناسب برای خرید تبدیل شده است. گل فروشی تاج گل در زمینه خدمات اینترنتی برای تاج گل تخصص ویژه ای دارد. در گل فروشی تاج گل با استفاده از متخصصین جوان و خوش ذوق توانسته ایم که انواع مدل های انحصاری تاج گل را ساخته و تقدیم شما عزیزان کنیم . همچنین شما میتوانید با خرید محصول از گل فروشی تاج گل از امکاناتی نظیر ضمانت قیمت کیفیت و همچنین ارسال رایگان و فوری برخوردار شوید.