در حال نمایش 15 نتیجه

نمایش 16

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت اصلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری و یادبود

قیمت اصلی ۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای خاکسپاری

قیمت اصلی ۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل ترحیم سرمزار

قیمت اصلی ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای بهشت سکینه

هدیه دادن گل در مناسبت‌ های مختلف در فرهنگ ایرانی سابقه‌ای دیرینه و غنی دارد. همیشه از  دست دادن یک نفر برای خانواده آن شخص رویداد بسیار ناگواری است. معمولا اولین مراسمی که در زمان فوت یک نفر برگزار میشود مراسم خاکسپاری مرحوم است. در این مراسم شما میتوانید برای دادن آرامش خاطر به خانواده متوفی از گل استفاده کنید. بهشت سکینه بزرگ ترین آرامستان کرج است. این قبرستان از سال ۱۳۵۴ منزلگاه ابدی بسیاری از افراد در این کره خاکی بوده است.

بهشت سکنیه  در کرج و در کیلو متر 15 جاده کرج- قزوین و بلوار امام رضا واقع شده است. بهشت سکینه شامل 16 قطعه است و میتوان در آن آرامگاه شهدا و افراد مشهور را دید.

معمولا اولین مراسم ترحیم که در مناسبت های مختلف مانند یکم هفتم و چهلم برگزار میشود، در اولین قسمت باید بر سر مزار متوفی باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم گل یکی از بهترین راه ها برای براز همدردی و عرض تسلیت است و میتوان از آن در مراسم های ترحیم و ختم هم استفاده کرد.

طبیعی است که در نزدیکی بهشت سکینه گل فروشی های زیادی وجود داشته باشند. گل فروشی تاج گل به صورت تخصصی بر روی انواع تاج گل های ترحیم در مدل های مختلف مانند تاج گل های لوکس و لاکچری یا تاج گل های یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه و یا انواع تاج گل های درباری و فانتزی تخصص دارد.

تاج گل درباری تاچ گل فانتزی
تاج گل یک طبقه تاج گل دوطبقه
تاج گل سه طبقه تاج گل پنج طبقه

شما میتواند با خرید تاج گل از گلفروشی Taje-gol مراتب احترام و همدردی خود را به خانواده متوفی و افرادی که در آن مراسم حضور دارند نشان دهید.

با این‌ وجود، شکل گل هدیه در طی زمان دستخوش تغییر قرار گرفته است. تاج گل یکی از بهترین پیشکش هایی ست که می توانید در هر مراسمی برای عرض تبریک و شادباش یا ترحیم و تسلیت آن را به عزیزانتان هدیه دهید. امروزه سفارش تاج گل برای مراسمات مختلف، به یکی از مرسومات جا افتاده جامعه تبدیل شده است. تفاوت بین انواع تاج گل در ابتدا در کاربری آن دیده می شود. تاج گل تبریک و تاج گل ترحیم و تسلیت نخستین دسته بندی‌ است که می‌توان برای این نوع هدیه در نظر گرفت. در ادامه به معرفی انواع تاج گل خواهیم پرداخت.

گل برای بهشت سکینه

گل برای بهشت سکینه

مزایا خرید اینترنتی گل برای بهشت سکینه از گلفروشی TAJE-GOL

کیفیت بالا: از مزایا خرید اینترنتی تاج گل این است که ما بهترین کیفیت را به شما تقدیم میکنیم. تمامی گل های مصرفی برای تاج گل مستقیم و به صورت روزانه از گلخانه به کارگاه ارسال می شود. استفاده از اسفنج درجه یک خارجی دیگر مزیتی است که فقط در گل فروشی تاج گل مشاهده میکنید. اسفنج اگر مناسب نباشد رطوبت گل به مقدار قابل توجه کاهش میدهد و باعث پژ مردگی گل میشود.

قیمت مناسب: از دیگر مزایا خرید گل از گل فروشی تاج گل در بهشت سکنیه قیمت مناسب است. به دلیل حذف واسته ها و خرید مستقیم گل از گلخانه دار قیمت محصولات تاج گل بسیار مناسب و اقتصادی میباشد. همچنین شما میتوانید در هنگام خرید گل از گلفروشی تاج گل از ضمانت قیمت و اصالت کالا بهره مند شوید.

ارسال رایگان: درست است که  در محدوده بهشت سکینه و بلوار امام رضا گلفروشی های زیادی وجود دارد اما کمتر گلفروشی در آن جا است که امکان ارسال رایگان را برای مشتریان فراهم کرده باشد. شما میتوانید از گل فروشی تاج گل از این امتیاز بهره مند شوید که سفارشتان تا قطعه مورد نظر ارسال میگردد.

تنوع محصولات: کمتر گل فروشی در تهران و کرج وجود دارد که به اندازه گل فروشی تاج گل در این مقدار تنوع تاج گل داشته باشد. شما میتوانید در گل فروشی تاج گل بیش از 400 محصول مناسب ترحیم را انتخاب و سفارش دهید.

خرید آسان: با خرید اینترنتی از گلفروشی تاج گل در کرج شما میتوانید به خوبی حس خرید لذت بخش و آسان را تجربه کنید. ما با در نظر گرفتن نیاز مشتری فروشگاه اینترنتی تاج گل را بنا کردیم و تاج ممکن در صدد گرفتن رضایت از مشتریان گرامی هستیم.