نمایش 1–16 از 57 نتیجه

نمایش 16

گل تبریک افتتاحیه

قیمت اصلی ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

سبد گل تبریک

قیمت اصلی ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل گرد ترحیم با گل رز

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل درباری نمایشگاه

قیمت اصلی ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای تبریک

از رسومات زیبا و خوب ما ایرانیان خرید گل برای تبریک در مناسبت های مختلف است.هدیه کردن گل از جمله  کار هایی است که باعث قدرت بخشیدن به روابط تجاری یا روابط احساسی است. از گل میتوانید در مراسم های تبریک افتتاحیه، تبریک در نمایشگاه یا تبریک ارتقاء شغلی استفاده کنید. با ما همراه باشید تا بهترین گل ها برای مراسم افتتاحیه را برای شما مثال بزنیم.

فلوریوگرافی یا زبان گل چیست؟

همه ما میدانیم که هر گلی مفهوم خاصی دارد و میتوان پیام خاصی را به مخاطب ارسال کند. شما با استفاده از گل مناسب در مکان مناسب میتوانید مخاطب خود را جادو کنید. زبان به ما کمک می کند که برای خرید گل تبریک از چه گلی و چه رنگی استفاده کنیم تا تاثیر چند برابر داشته باشد. گل اگر با توجه به معنا و مفهوم مناسبتی مورد نظر انتخاب شود، ناخودآگاه زیبایی و شکوه چند برابری خواهد داشت. احتمالا برای شما بارها پیش آمده که شخصی برای شما گلی هدیه میفرستد، ناخودآگاه شما با دیدن آن گل به قدر خوشحال میشوید و بار ها از فرستنده آن تشکر میکنید.

چه گلی برای تبریک مناسب است؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب گل مناسب میتواند تاثیر بسزایی در پیامی که شما میفرستید داشته باشد.

ارکیده

پیونی یا صد تومنی

رز

داوودی

شب بو

لاله

گل داوودی و شب بو سفید

گل داوودی یکی از بهترین گل ها برای مراسم های تبریکی است. این گل نمادی از شادی و خوشبینی می‌باشد که ترکیب آن با رنگ سفید نماد وفاداری و خوشحالی شما را میرساند. از این گل ها میتوانید در تاج گل های درباری به خوبی استفاده کنید.

گل پیونی

یکی از زیباترین و خاص‌ترین گل‌ها، گل پیونی می‌باشد. این گل یکی از بهترین انتخاب های شما برای مناسبت های تبریک و شادی است. این گل نماد عشق، محبت، زیبایی، قدرت و تدبیر است. به همین دلیل در انواع سبد گل، دسته گل و یا تاج گل کاربر های زیادی دارد.

گل رز و لاله قرمز

اگر میخواهید در کنار تبریکی که میگویید یک پیام خاص مثل ابراز علاقه به مخاطبتان هم داشته باشید. شک نکنید که خرید گل رز و گل لاله قرمز بهترین راه برای انجام این کار است. خرید این گل شما با یک تیر دو نشان میزنید و میتوانید به صورت غیر مستقیم علاقه خود را نسبت به طرف مقابل نشان دهید، تاثیری که گل رز و گل لاله قرمز برای نشان دادن عشق و علاقه دارد هیچ گل دیگری ندارد.

گل برای تبریک

گل برای تبریک

انواع تاج گل های مناسب تبریک

در گل فروشی تاج گل طیف بسیار وسیعی از انواع تاج گل های تبریک وجود دارد. شما میتوانید تاج گل های طبقاتی، فانتزی و یا تاج گل های درباری را برای مراسم تبریک خود از فروشگاه اینترنتی TAJE-GOL خریداری کنید. با خرید گل از گل فر.شی تاج گل شما میتوانید از مزایایی نظیر: امکان ازسال رایگان، پرداخت در محل، حمل با ماشین مخصوص حمل گل، تحویل کمتر از  ساعت، امکان مقایسه با مدل های دیگر و صد ها امکان دیگر بهرهمند شوید.