در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 16

تاج گل نمایشگاه بین المللی

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای نمایشگاه بین المللی

یکی از مقاصد خرید گل شروع روابط تجاری است. شما میتوانید در نمایشگاه بین المللی تهران با خرید تاج گل نام خود را برای مدیر غرفه مورد نظر مطرح کنید. از جمله کار هایی که میتوان در نمایشگاه برای ابراز ارادت به مدیر یا همکار خود میتوانید انجام دهید خرید تاج گل است.

نکات مهمی که باید قبل خرید تاج گل نمایشگاهی بدانید

انتخاب تاج گل مناسب میتواند تاثیر بسزایی در روابط کاری شما بگذارد. گاهی خرید یک تاج گل ساده تاثیری میگذارد که در تاج گل های بزرگ نیست. از نکاتی که هنگام خرید تاج گل باید در نظر بگیرید، نوع گل، تعداد طبقه، رنگ گل، زیبایی و نوع تاج گل است.

پایه تاج گل: شما ر هنگام خرید تاج گل باشد توجه زیادی به پایه تاج گل داشته باشید. معمولا تاج گل های پایه فلزی برای محیط های کم جا طراحی شده اند همچنین تاج گل های پایه فلزی ظرافت بیشتری نسبت به تاج گل های پایه چوبی دارد.

نحوه چیدمان و شکل تاج گل: تاج گل های نمایشگاهی باید بسیار زیبا و چشم گیر باشد تا بتوان کارایی لازم که جلب توجه است را به خوبی اجرا کند. تاج گل ها انواع محتلفی دارند برای مثال تاج گل های درباری و تاج گل های چند طبقه شما میتوانید با خرید هر نوع تاج گل منظور خاصی را به مخاطبتان برسانید.

انواع مدل های تاج گل برای نمایشگاه

تاج گل های طبقاتی تاج گل فرفوژه
تاج گل های پایه مشبک و شطرنجی تاج گل های درباری

تاج گل های نمایشگاهی برای کجا مناسب است؟

قانون خاصی برای اینکه در کجا میتوان از تاج گل های درباری استفاده کرد وجود ندارد اما میتوان از تاج گل های نمایشگاهی در مغازه ها، رستوران ها، و افتتاحیه باشگاه و مطب ها هم استفاده کرد.

از کجا گل برای نمایشگاه خرید کنیم؟

شما میتوانید برای خرید تاج گل به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. اما در هر کدام مزایا و معایبی وجود دارد. برای مثال شما میتوانید ر خرید حضوری نوع گل را از نزدیک ببینید ولی در خرید های غیر حضوری نمیتوانید از این امکان استفاده کنید و این یک خوبی در خرید حضوری است. اما برای اینکه یک تاج گل زیبا خرید کنیم باید ساعت ها وقتمان را در ترافیک سپری کنیم تا به یک گلفروشی خوب برسیم، اما در خرید اینترنتی این مشکل دیگر وجود ندارد و شما میتوانید به صورت آنی سفارش خود را ثبت کنید.

اثر گلفروشی های تهران امکان ارسال رایگان ندارند و باید برای حمل تاج گل از گلفروشی تا محل مورد نظر باید هزینه ای جدا پرداخت کنیم . اما گل فروشی تاج گل به دلیل در اختیار ماشین های حمل گل هزینه ارسال ندارد.  شما میتوانید با خرید از گل فروشی تاج گل راحتی و سرعت در خرید را لمس کنید.

گل برای نمایشگاه بین المللی

خرید اینترنتی گل برای نمایشگاه

گل فروشی تاج گل با در اختیار داشتن انواع گل های نمایشگاهی و زیبا میتواند به شما جدیدترین و بهترین گل های نمایشگاهی را ارائه میدهد. شما میتوانید با خرید از گلفروشی تاج گل میتوانید، انواع تاج گل های درباری و چند طبقه را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید. ارسال گل به نمایشگاه بین المللی تهران و نمایشگاه شهر آفتاب رایگان است.