در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 16

تاج گل گرد ترحیم با گل رز

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل افتتاحیه و تبریک

قیمت اصلی ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تبریک مدیر عامل

قیمت اصلی ۸,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای نمایشگاه شهر آفتاب

یکی از مکان های بسیار مهم برای ارتباط با شرکت های مختلف نمایشگاه ها هست. در این نمایشگاه ها شما میتوانید از جدید ترین دستاورد های هر شرکت در حوضه و صنف خود دیدن فرمایید. یکی از بهترین راه ها برای عرض ارادت در نمایشگاه ها برای شرکت های مختلف در نمایشگاه ها خرید تاج گل است.

در گل فروشی تاج گل انواع تاج گل های چند طبقه درباری و زیبا وجود دارد. شما میتوانید برای خرید انواع گل برای نمایشگاه به وب سایت تاج گل مراجعه نمایید.

خرید تاج گل برای نمایشگاه شهر افتاب

یکی از کالا هایی که در نمایشگاه بسیار استفاده میشود تاج گل است. شما میتوانید با استفاده از تاج گل ارادت خود را نسبت به صاحب آن غرفه نشان دهید. میتوانید شروع همکاری های بلند مدت را با اینکار انجام دهید. تاج گل انواع مختلفی دارد برای مثال میتوان به تاج گل های یک طبقه، دو طبقه و تاج گل های درباری اشاره کرد.

انواع تاج گل گل های تاج گل
تاج گل های درباری گل های ریز مثل ژربرا و داوودی
تاج گل های طبقاتی گل های بزرگ مثل رز، انتوریوم، لیلیوم ، سوسن

گل مناسب برای نمایشگاه آفتاب

یکی از چیز هایی که در هنگام خرید تاج گل برای نمایشگاه شهر آفتاب باید به آن دقت کنید خرید تاج گل با گل های مناسب برای نمایشگاه است. در این باره هیچ قانون رسمی وجود ندارد لی با توجه به هنجار های اچتماعی یکسری گل ها در این موضوع استفاده نمیشود و یک سری از گل ها مقد ار بیشتری در تاج گل های تبریک و نمایشگاهی استفاده میشوند.

گل گلایل: گل گلایل از جمله گل هایی است که مناسب تاج گل های نمایشگاهی نیست و بیشتر در تاج گل های ترحیمی استفاده میشود. البته این گل به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارد میتوان از رنگ های دیگر آن به جز رنگ سفید در تاج گل های نایشگاه استفاده کرد.

گل آنتوریوم: این گل را میتوان به عنوان پایه ثابت گل های نمایشگاهی دانست. این گل بسیار زیبا به دلیل تنوع رنگ فوق العاده بالایی که دارد میتوان در انواع تاج گل های درباری و طبقاتی تبریک برای مناسبت های شادی یا نمایشگاه استفاده کرد. همچنین دیگر مزیتی که این گل زیبا دارد، ماندگاری و مقاومت بالایی است که تاج گل شما دارد. معمولا نمایشگاه ها بین یک هفته تا ده روز است پس شاداب و تازه ماندن تاج گل در نمایشگاه در طی این چند روز اهمیت زیادی دارد.

گل داوودی: این گل را میتوان پایه ثابت تاج گل های درباری دانست اگر شخص یا شرکتی که در نمایشگاه شهر آفتاب قصد دارید تا یک تاج گل خاص بفرستید یک تاج گل با گل های داوودی برای آن شخص ارسال کنید. قطعا آن شخص با دیدن یک تاج گل یا سبد گل زیبا با گل های داودی، به وجد می آید و اسم شما برای مدت زیادی در ذهنش هک میشود.

گل برای نمایشگاه شهر آفتاب

گل برای نمایشگاه شهر آفتاب

آشنایی با نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

نمایشگاه شهر آفتاب تهران نخستین بار در سال 1395 در آن نمایشگاه کتاب برگزار شد. این مجموعه نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه های تهران است. امکانات موجود در نمایشگاه شهر آفتاب و دسترسی آسان به آن سبب شده تا این نمایشگاه‌ به یکی از مهمترین نمایشگاه های ایران تبدیل شود. نمایشگاه شهر افتاب در حال حاضر دارای چند سالن اصلی و قسمت‌ های رفاهی و فضای سبز است. گل فروشی تاج گل این امکان را برای شما فراهم میکند، که تمام تاج گل های شما را به صورت رایگان تا غرفه مورد نظر رایگان ارسال کند.

در پشت سالن اصلی، سالن ملل قرار دارد که به عنوان ورودی اصلی نمایشگاه طراحی شده است. این سالن دارای طراحی متفاوت و بسیار زیبا، برگرفته از سالن صد ستون تخت جمشید بوده و دارای سقفی بلند است. از سالن ملل شما میتوانید به همه بخش های نمایشگاه دسترسی پیدا کنید. در نمایشگاه شهر آفتاب توجه ویژه ای به گل آرایی و فضای سبز شده است. در محوطه مجموعه شما میتوانید انواع گل های رز، ژربرا، و گل های کمیاب را مشاهده کنید.

گل فروشی اینترنتی تاج گل

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مدیران با آن سرو کار دارند: نداشتن زمان کافی است. در بسیاری از مواقع پیش می آید که شما نمیتوانید برای خرید تاج گل به گل فروشی مراجعه کنید یا از خرید گل های ساده و تکراری خسته شدید. در اینصورت خرید اینترنتی گل از گل فروشی تاج گل بهترین انتخاب برای شماست. شما میتوانید با خرید از گلفروشی تاج گل مجموعه بی نظیری از زیبا ترین تاج گل های نمایشگاهی را مشاهده و انتخاب کنید. همچنین یک از مزایا گل فروشی تاج گل نزدیکی گل فروشی به نمایشگاه شهر آفتاب می باشد، همین موضوع هزینه و زمان ارسال را برای شما بسیار کاهش میدهد.

از دیگر مزایا بسیار مهم گل فروشی تاج گل ارسال رایگان تمامی محصولات به سراسر تهران است. خوبی دیگر گلفروشی تاج گل میتوان به تازگی گل ها اشاره کرد به علت اعتماد شما مشتریان گرامی و سفارشات بسیار بالای گل فروشی تاج گل تمامی گل ها به صورت روزانه تهیه و شارژ میشود تا کیفیت تاج گل های شما در بالا ترین سطح ممکن قرار بگیرد.