در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 16

گل مراسم چهلم

درگذشت یک نفر برای یک خانواده؛ اتفاق بسیار ناگواری است ولی میتوان آن را با خرید گل برای خانواده داغدار آسان تر کرد. در فرهنگ ایران رسم است که تا 4 روز برای مرده باید عزا داری کنیم. همین موضوع باعث شده که زمانی که یک نفر میمیرد برای شادی روح آن مرحوم مراسم هایی خانواده داغدار برگزار میکند. یکی از چیز هایی که زینت بخش مراسم های عزاداری است، گل ها هستند.

در مراسم های ترحیم و مراسم چهلم افراد زیادی برای خانواده متوفی گل میفرستند. اما راهی وجود دارد تا با هزینه کمتر گلی که شما میفرستید تاثیر بیشتری بگذارد.

انواع گل مناسب مراسم چهلم

رز ژربرا
داوودی آنتوریوم
میخک گلایل

چه گلی برای مراسم چهلم مناسب است؟

بسیاری معتقد هستند که در مراسم های چهلم نوع گل تاثیر زیادی در پیامی که میخواند بدهند ندارد. اما این موضوع کاملا اشتباه است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف نمیتوانند در مراسم های یکم تا چهلم گل بفرستند. بهترین زمان برای هدیه دادن گل روز چهلم است. معمولا در روز چهلم خانواده داغدار استرس بسیار کمتری نسبت به روز های اول از دست دادن عزیزشان دارند. پس اگر در این روز شما گل مناسبی را انتخاب کنید میتوانید تاثیر به سزایی بگذارید. تاج گل مراسم چهلم مرحمی عالی برای غم خانواده داغدار است.

گل گلایول را میتوان به عنوان پایه ثابت انواع تاج گل حساب کرد و میتوان در انواع تاج گل و سبد گل های ترحیمی استفاده کرد.
همچنین گل هایی که رنگ سفید دارند میتوان برای تاج گل و سبد گل های ترحیم یا مراسم چهلم کاربرد داشته باشند.

گل مراسم چهلم

گل مراسم چهلم

خرید آنلاین گل برای مراسم چهلم

گل فروشی تاج گل با در اختیار داشتن انواع تاج گل های ترحیم مناسب مراسم چهلم میتواند مرحمی بر روی غم خانواده داغدار باشد. با خرید از گل فروشی تاج گل امکان ارسال رایگان به تمام مساجد ، تالار ها، بهشت زهرا، بهشت سکینه، حرم شاه عبدالعظیم و تمام نقاط تهران و کرج برای شما مشتریان عزیز فراهم میشود.