نمایش 1–16 از 84 نتیجه

نمایش 16

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت اصلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل کوچک ترحیم

قیمت اصلی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مخصوص مراسم ختم

قیمت اصلی ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مناسب ترحیم

اگر نمیتوانید با کلمات ابراز همدردی کنید با سفارش تاج گل ترحیم جایگزین خود در مراسم ختم و تسلیت باشید. گل ها پیام های زیادی دارد و اگر بتوانیم گل مناسب برای مراسم مورد نظر انتخاب کنیم میتوانید، تاثیر بسیار بیشتری نسبت به هدیه ای که میدهید داشته باشید. در کشور ما در بین مردم بیشترین گلی که برای مراسم ترحیم از آن استفاده میشود گل هایی با رنگ های روشن و سفید است. رنگ سفید در همه ی فرهنگ ها به اتفاق به نمادی پاکی اشاره شده است. هر موقع شما بخواهید که پاکی و خوبی شخصی را نشان دهیم از رنگ سفید استفاده میکنیم.  با ما همراهی شوید که میخواهیم بهترین گل های مناسب مراسم ترحیم را برای شما نام ببریم.

خرید گل مناسب ترحیم

اگر بخواهید با دقت به موضوع نگاه کنید نمیتوانید با خرید هر گلی در مراسم های ترحیم ظاهر شوید. همچنین نوع محصولی هم که میبردی تاثیر زیادی دارد. برای مثال باکس گل اصلا برای مراسم های ترحیمی مناسب نیست . در مراسم های ترحیمی بهتر از سبد و تاج گل استفاده کنید. بهترین نوع هدیه دادن در مراسم های ترحیمی خرید تاج گل است. اما چه گلی هم بر روی تاج گل قرار گیرد تاثیر زیادی بر پیامی که شما دارید دارد. برای مثال در تاج گل های نمایشگاهی از انواع گل های رنگی استفاده میشود. اما بهتر است در تاج گل های ترحیمی از گل های سفید و برگ های تزئینی استفاده کنید.

انواع گل های سفید مناسب ترحیم

گل های سفید را میشود به بیش از 300 گل نسبت داد. اما تعداد کمی از آنها معنا و پیام مرتبت با تسلیت را دارند. شما میتوانید.

گل گلایول گل رز سفید
گل میخک سفید گل نرگس
گل آنتوریم گل لیلیوم

گل گلایول

از مهم ترین گل هایی که در مراسم های ترحیم در ایران استفاده میشود، گل گلایل است. این گل نماد همدردی و تسلیت است و میتوان از آن در مراسم های مرتبط با ترحیم استفاده کنید. همچنین این گل قیمت مناسبی دارد و میتوانید از گل فروشی شادیچی خرید کنید.

گل رز سفید

گل رز سفید از بهترین گل هایی است که شما میتوانید به کسی در مناسبت های ترحیم مشاهده کنید . شما میتوانید با خرید گل رز سفید پیام اینکه متوفی فرد پاک و معصومی بوده را به خانواده داغدار و دیگر کسانی که در آن مراسم هستند، برسانید.

گل میخک

کمتر کسی است که با دیدن یک سبد گل میخک کمی از غم و اندوهش کم نشود. شما میتوانید باخرید یک سبد گل میخک برای چند لحظه هم که شده غم و ناراحتی را از خانواده داغدار دور کنید. این گل یکی از خوشبو ترین گل های دنیاست و با رایحه آن آرامش را به محیط مجلس می آورید استفاده از این گل در مراسم های ترحیم به شدت توصیه میشود.

گل نرگس

این گل زیبا هم مانند بسیاری از گل های این لیست نماد پاکی و معصومیت را میرساند و میتوانید از ان در مراسم های ترحیم استفاده کنید. این گل به دلیل قیمت بالایی که دارد بیشتر در سبد گل ها مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید با خرید این گل زیبا، یاد خود را در ذهن خانواده داغدار مانگار کنید.

گل آنتوریوم

گل آنتوریوم هم بخش زیادی از دسته گل، تاج گل و سبد گل های ترحیمی را تحت پوشش قرار میدهد. شما میتوانید این گل زیبا را مکمل هر گلی کنید و باعث تناسب بین گل های شوید. این گل، تاج گل شما را به هدیه ای لوکس و زیبا تبدیل میکند و میتوان در همه مکان ها از آن استفاده کرد.

گل ارکیده

اگر هزینه ای که میخواهید پرداخت کنید برایتان مهم نیست و یا خانواده متوفی افراد مهمی د زندگی شما هستند بدون شک از گل های ارکیده استفاده کنید. این گل یکی از لوکس ترین گل های دنیاست. قیمت حدودی تاج گل هایی که با این گل گلرایایی میشوند بین 15 تا 20 میلیون حداقل میباشد. برای همین افرادی که این گل را هدیه میدهند افراد خاص و سرشناسی باید باشند. این گل نماد نماد معصومیت، خلوص و همچنین آراستگی و احترام است و میتوانید در مراسم های ترحیمی کاربرد زیادی از آن ببرید.

خرید تاج گل مناسب ترحیم از گل فروشی تاج گل

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم گل های سفید نماد پاکی و معصومیت هستند و هم در مراسم های ترحیم و هم در مراسم های تبریک از آن استفاده میشود. شما میتوانید با خرید از گل فروشی تاج گل به انواع تاج گل های درباری، و تاج گل های چند طبقه را تهیه کنید و به مخاطبتان پیام تسلیتی زیبا دهید.