در حال نمایش 14 نتیجه

نمایش 16

گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزا و تسلیت

قیمت اصلی ۱۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مناسب سالگرد ترحیم

گل یکی از بهترین راه ها برای ابراز همدردی است. گل های سبز و سفید نماد بسیار خوبی برای ابراز همدردی با خانواده مرحوم هست. گل ها پیام های مختلفی میتوانند به مخاطب برساند. شما میتوانید از گل های آنتوریوم، لیسیانتوس، زنبق، میخک، رز و لیلیوم را در گل های مراسم های سالگرد ترحیم خریداری کنید.

انواع گل مناسب مراسم سالگرد

غالبا گل های هدایای در مراسم های ترحیم به دو دسته سبد گل و تاج گل تقسیم میشوند.

سبد گل:

سبد گل بیشتر برای مکان های کوچک مثل خانه طراحی شده است. اگر شما قصد خرید سبد گل را دارید و میخواهید در خانه به مخاطبتان هدیه دهید و باعث تسکین درد های او شوید پیشنهاد میدهم که سبد گل را در اولویت قرار دهید.

تاج گل:

سبد گل را به دلیل اینکه در مراسم های کوچک استفاده میکنید بیشتر به چشم خانواده عزادار می آید. اما اگر دوست دارید تا با هدیه ای که میدهید همه افراد حاضر در آن مجلس متوجه شما شوند از تاج گل استفاده کنید. شما میتوانید با این کار نگاه همه را در آن مجلس به خود جلب کنید. تاج گل بسته به هزینه به بخش های مختلفی تقسیم میشود با ما همراه باشید تا مدل مختلف تاج گل را برای شما بررسی کنم.

انواع تاج گل مناسب سالگرد

تاج گل های مناسب سالگرد از چند بخش اصلی نوع گل آرایی، نوع گل، نوع پایه و تعداد طبقه تقسیم میشود.

نوع پایه:

پایه های تاج گل به  چند مدل اصلی مثل تاج گل های پایه مشبک، پایه فلزی، پایه چوبی تقسیم میشوند.

تاج گل پایه مشبک : تاج گل های پایه مشبک یا تاج گل های پایه شطرنجی به تاج گل های میگویند که یک تخته به صورت شطرنتجی که روی آن بک تاج گل قرار دارد میگویند. این نوع تاج گل ها زیبایی خاصی دارد و بیشتر این مدل از جنس چوب میباشد. در بعضی مدل های آن لا به لای مربع ها از آینه استفاده میشود که زیبایی تاج گل را جند برابر میکند.

تاج گل های پایه جوبی: این مدل تاج گل ها از لحاظ وزنی بسیار سبک تر از تاج گل های پایه فلزی است . و میتوان به آن را به راحتی حمل کرد. در حالت عادی این نوع پایه قیمت بسیار کمتری نسبت به شاسی های پایه فلزی دارد

تاج گل های پایه فلزی: این مدل تاج گل ها بصورت سفارشی ساخته میشود و از لحاظ زیبایی بسیار ظریف و زیباست. از این مدل شاسی ها میتوان در انواع مکان ها استفاده کرد. مقاومت تاج گل های پایه فلزی از تاج گل های پایه چوبی بیشتر است.

انواع گل آرایی تاج گل مناسب مراسم سالگرد فوت

در بحث گل آرایی، تاج گل ها به دو دسته تقسیم میشود.

  1. کلاسیک و طبقاتی
  2. فانتزی و درباری

کلیات موضوع گل آرایی تاج گل به این دو دسته ختم میشود . تاج گل های کلاسیت به مدل هایی میگویند که یک استفند در مرکز قرار میگیرد و تمام گل های به آن متصل میشود.

اما در گل آرایی های فانتزی موضوع مقداری پیچیده تر است . در گل آرایی این مدل تاج گل ها، از درهم تنیده شدن گل های ساقه بلند تاج گل ساخته میشود. 

خرید اینترنتی تاج گل

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم خرید تاج گل میتواند یکی از بهترین کارهایی که میتوان در زمان فوت کسی کرد هدیه دادن گل در زمان سالگرد یا در زمان فوت کسی به خانواده متوفی است. پس میتوانید این فرصت را غنیمت بشمارید و با خرید و ارسال تاج گل برای سالگرد فوت دوستان یا فامیلتان، ابراز همدردی با خانواده آن انجام دهید. ما در گلفروشی تاج گل با پایبندی به کیفیت و قیمت مناسب سعی کرده ایم که همیشه مشتریان را راضی نگه داریم و در صورت عدم رضایت مشتری از محصول ارسالی به دلیل های خرابی و یا پژمردگی وجه پرداختی را به مشتری برگردانیم. همچنین شما میتوانید با خرید از گلفروشی تاج گل از امکان ارسال رایگان لذت ببرید.