در حال نمایش 14 نتیجه

نمایش 16

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل ترحیم سر خاک

قیمت اصلی ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای خاکسپاری

قیمت اصلی ۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل ترحیم سرمزار

قیمت اصلی ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مناسب سر مزار

وقتی بر سر مزار کسی می روید، اولین و بهترین انتخاب برای زیبا کردن قبر متوفی خرید گل و گلاب است. در ایران از سالیان بسیار دور این رسم بوده که در زمان فوق یک شخص بر روی قبر آن گل و گلاب می گذاشتند. انواع بسیار زیادی گل وجود دارد اما بسیاری از آن گل ها برای مزار مناسب نیستند. در این مقاله قصد داریم چند گل  و گیاه مناسب سر مزار را به شما معرفی کنیم.

خرید گل مناسب سر مزار

برای انتخاب گل برای مزار شما محدودیتی ندارید. در واقع قانونی وجود ندارد که بگوید حتما باید از این گل ها برای سر خاک استفاده شود. پس شما میتوانید از هر نوع گلی که دوست دارید یا متوفی به آن علاقه داشته استفاده کنید. اما تعدادی از گل ها هستند که بیشتر برای مزار و سر خاک استفاده می شوند. این گل ها هم عطر خوبی دارند و هم ماندگاری آن ها بیشتری نسبت به سایر گل ها دارند و میتوانند بیشتر شاداب و زنده بمانند.

با خرید دسته گل مناسب مزار بهشت را در آرامستان تداعی کنید.

شاید شما دوست دارید تا در مزار شخص مورد نظر گلی بکاری تا اینگونه آن گل یا گیاه زیبا همواره یاد آور زندگی باشد. برای اینکار در اینجا ایستی از بهترین گل ها و گیاهان مناسب مزار به شما معرفی میکنیم.

گل طاووسی خرزهره
کاج کامیس
سنجد رزماری و اسطوخودوس

گل طاووسی:

این گل ظاهر بسیار زیبایی دارد و در بسیاری از گونه های این گل مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما دارند و میتوان از آن در سر مزار استفاده کرد.

خرزهره؛ گلی زیبا اما سمی

این درختچه زیبا از دسته راسته گل سپاسی سانان استو و به طور معمول در پارک ها و مزار ها برای زینت بخشی به محیط استفاده میشود. این گل در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است و در فصل بهار و تابستان شکوفه های بسیار زیبایی میدهند.

رزماری و اسطوخدوس:

این دو گیاه در کنار زیبایی که دارند عطر و بوی بینظیری دارند و میتوان ساعت ها در منار آن با آرامش سپری کرد. این گیاهان نیاز بسیار کمی به آب دارند و میتوان در محیط های کم آب آن را پرورش داد.

گل مناسب سرمزار

گل مناسب سرمزار

گل مناسب برای سر مزار در مراسم

در بالا به تعدادی گیاه بسیار مقوم اشاره کردیم اما اگر قصد شرکت در مراسمی را دارید بردن گیاه کار مناسبی نیست. رایج ترین گل هایی که در مراسم های ترحیم مانند خاکسچاری یا سالگرد استفاده میشود گل های:

  • گلایول
  • لیلیوم
  • آنتوریوم
  • گل رز
  • گل مریم
  • ارکیده سفید

است. شما با استفاده از این گل ها میتوانید مزار متوفی را بسیار زیبا و چشم نواز کنید.

خرید اینترنتی گل برای مزار از گل فروشی تاج گل

خرید گل یکی از لذت بخش ترین کار ها همیشه بوده است. اما در بسیاری از اوقات زمان کافی برای خرید گل به صورت حضوری وجود ندارد. شاید شما قصد دارید که برای مزار یکی از دوستان آشنایان و یا بستگان خود که به تازگی فوت کرده است گل تهیه کنید. اما زمان کافی برای خرید گل از گلفروشی را ندارید. گلفروشی تاج گل این امکان را برای شما فراهم میکند که به صورت آنلاین و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید و سفارش خود به آرامستان های تهران و کرج ارسال کنید.