نمایش 1–16 از 21 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای مسجد

قیمت اصلی ۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مناسب سوگواری

گل یکی از بهترین راه ها برای التیام دادن به غم خانواده داغدار است. در مراسم های سوگواری یکی ملزومات مراسم گل مناسب سوگواری است. قانونی وجود ندارد که چه گلی در مراسم های سوگواری مناسب است. اما در این مطلب قصد داریم تا از پر استفاده ترین گل های مناسب سوگواری برای شما نام ببریم.

گل مناسب سوگواری

گل مناسب سوگواری

بهترین گل برای سوگواری

در مراسم سوگواری بهترین گل هایی که مورد استفاده هستند گل هایی با رنگ سفید میباشند. گل های سفید نماد غم و اندوه و همینطور نماد پاکی و معصومیت را به مخاطب خود در مراسم های سوگواری القا میکند.

گل‌ها دارای معنای و مفاهیم زیادی هستند بنابراین انتخاب گل‌ مناسب و قرار دادن آن در مراسم سوگواری بیانگر حسن سلیقه شما و بهتر دیده شدن گلی است که شما تهیه کرده اید. گل‌های مناسبی که در تهیه کل مناسب سوکواری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید عبارتند از:

گل رز سفید

گل رز سفید انتخاب مناسبی برای مراسم سوگواری است . زیرا این گل نمادی از غم و اندوه را در مراسم های سوگواری به مخاطب القا میکند. رز سفید که نماد خلوص و معصومیت است و آن هم در اینگونه مکان ها بسیار کاربرد دارد.

لیلیوم؛ زیبا و ماندگار

گل لیلیوم یا سوسن یکی از رایجترین انتخاب ها برای تاج گل های مناسب مراسم سوگواری است. این گل نمادی از ارزش‌های اخلاقی بالا است، این گل نمادی از احترام شما به شخصیت متوفی خواهد بود و خانواده متوفی بابت فرستادن این گل از شما تشکر میکنند.

گل گلایل؛ پایه ثابت مراسم سوگواری

این گل پای ثابت همه دسته گلها، تاج گل ها و گل آرایی های مراسم های سوگواری است. گلایل نماد احترام به درگذشتگان است و میتوانید از این گل در انواع گل مکان ها استفاده کنید. نکته بسیار خوبی که این گل دارد تنوع بسیار زیاد این گل است و میتوان از انواع رنگ های آن را استفاده کرد. از این گل میتوانید در انواع تاج گل و سبد گل ترحیمی استفاده کنید.

خرید اینترنتی تاج گل برای مراسم سوگواری

شما میتوانید برای خرید تاج گل به سایت TAJE-GOL.COM مراجعه کنید و میتوانید از انواع مختلفی از تاج گلهای درباری، سلطنتی و چند تبقه استفاده کنید. همچنین میتوانید از امکان ارسال رایگان تمام محصولات سایت تاج گل استفاده کنید. امکان ارسال به تمام مساجد، بازار و یا بهشت زهرا در کمترین زمان ممکن فراهم میباشد.

گلفروشی تاج گل نزدیک بهشت زهرا و بهشت سکینه شعبه دارد و میتواند کمتر از 3 ساعت تمام محصولات را به سر مزار ها برساند.