نمایش 1–16 از 48 نتیجه

نمایش 16

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل گرد ترحیم با گل رز

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل درباری نمایشگاه

قیمت اصلی ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مناسب نمایشگاه

نمایشگاه یکی از مهم ترین مکان ها برای شروع مراودات تجاری برای شرکت های مختلف است. شما با خرید تاج گل میتوانید سر صحبتی عالی برای شروع یک بیزینس داشته باشید. هر گلی معنای خاصی دارد، اگر میخواهید برای هزینه ای که میکنید بازخورد دلخواه خود را بگیرید باید به انتخاب گل مناسب نمایشگاه هم دقت کنید.

انتخاب گل مناسب میتواند شما را هم در هزینه و هم در کیفیت تاج گل یا سبد گلی که قصد خرید دارید بالاتر ببرد.

انواع تاج گل برای نمایشگاه

تاج گل یکی از رایج ترین هدیه ها برای نمایشگاه ها هست. این محصولات به واسطه اندازه بزرگی که دارد بسیار در چشم است. شما میتوانید با خرید یک تاج گل خوب نام خود را در ذهن مدیر آن غرفه به جا بگذارید. تاج گل انواع مختلفی دارد. تفکیک کردن تاج گل به چند دسته تقسیم میشود و این دسته بندی صورت زیر میباشد.

نوع پایه پایه فلزی، پایه چوبی، پایه مشبک
تعداد طبقه 1،2،3 الی 7 طبقه
نوع گل آرایی درباری، فانتزی و کلاسیک
جنس گل طبیعی و مصنوعی

نوع پایه:

یکی از مهم ترین قسمت های برای تاج گل نوع پایه است. تاج گل های پایه فلزی بسیار زیبا تر و ظریف تر از تاج گل های پایه چوبی است. تاج های پایه فلزی برای محیط های کوچک و طراحی شده اند و بسیار مقاوم تر از تاج گل های چوبی هستند.

گل مناسب نمایشگاه

گل مناسب نمایشگاه

تعداد طبقه:

تعداد طبقه یکی از نکات بسیار مهم در هر نوع تاج گل تعداد طبقه است. شما باید در هنگام خرید بر روی تعداد طبقه توجه زیادی داشته باشید تعداد طبقه رابطه مستقیم با قیمت دارد برای مثل تاج گل های 5 طبقه حداقل 13 میلیون قیمت دارند.

نوع گل آرایی:

یکی دیگر از فاکتور های مهم تاج گل نوع گل آرایی است. معمولا تاج گل های درباری به دلیل استفاده از گل های بسیار کوچک و ظریف مشهور هستند. از این رو ساخت این گل ها بسیار سخت تر از تاج گل های کلاسیک است. همین موضوع باعث یکی بودن قیمت یک تاج گل درباری با یک تاج گل 3 طبقه کلاسیک است.

جنس گل:

از دیگر عوامل مهم تاج گل، جنس گل است. اگر شما میخواهید که برای شخص مهمی تاج گل بفرستید باید بدانید که ارسال گل های مصنوعی شان و شخصیت شما را پایین می آورد. پس تا جای ممکن از گل های طبیعی استفاده کنید.

خرید تاج گل به صورت اینترنتی

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید تاج گل برای همه مشکل است این است که نمیتوانند به صورت حضوری گل تهیه کنند. برای مثال یک شخص مدیر یکی از شعبات جنوب کشور یک شرکت بزرگ است و شرکت اصلی ان ها قصد دارد تا در نمایشگاه های تهران حضور پیدا کند. از این رو مدیر شعبه تهران میخواهد که برای عرض ارادت به مدیر شعبه اصلی گلی را هدیه کند. در این زمان میتوانید از خرید گل به صورت اینترنتی از گل فروشی تاج گل استفاده کنید.

گل فروشی تاج گل بهترین گل فروشی در تمام تهران و کرج است. با افتخار گلفروشی تاج گل بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه گل  و تاج گل است. شما میتوانید برای تمام مناسبت های خود ا گل فروشی تاج گل به صورت غیر حضوری و اینترنتی تاج گل تهیه کنید و در گل فروشی تاج گل امکان ارسال رایگان برای تمام مشتریان وجود دارد.  A1401/11/05