در حال نمایش 13 نتیجه

نمایش 16

تاج گل فوت

قیمت اصلی ۷,۵۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تسلیت و ختم

قیمت اصلی ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل مناسب یاد بود

گل ها یکی از بهترین راه ها برای ابراز احساسات هستند. شما میتوانید با خرید گل برای مراسم یادبود همدردی خود را به خانواده داغدار اعلام کنید. گل ها انواع مختلفی دارند. ولی شما میتوانید با خرید یکسری از گلها پیام همدردی و تسلیت خود را بهتر برسانید. باما همراه باشید تا بهترین گل های مناسب یادبود را برای شما نام ببریم.

در ایران رسم بر این است که بیشتر از گل های لیلیوم، گلایلريال انتوریوم، ژربرا، شب بو برای مراسم های یادبود، ترحیم و مراسم ختم استفاده میشود.

انواع گل مناسب مراسم یادبود

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب گل مناسب برای مراسم های ترحیمی بسیار مهم است . و اگر از گل های مناسبی در تاج گل یا سبد گل تان استفاده کنید میتوانید تاثیر بسزایی در پیام تسلیتی که میخوابید بگذارید است.

نام گل نماد رنگ
گلایل نماد ادای احترام، پاکی و نجابت سفید، بنفش، زرد،
گل ژربرا استقامت، اعتماد، بخشش، شکوه سفید، صورتی، زرد، قرمز و…
گل آنتوریوم معصومیت و خلوص، عشق پاک سفید، سبر،قرمز
لیلیوم خلوص و پاکی سفید،صورتی، گلبهی، زرد

گل لیلیوم؛ زیبا و پر معنا

لیلیوم از جمله گل هایی است که عمدتا در تاج گل تسلیت وجود دارد. لیلیوم نماد معصومیت روح از دست رفته است. گل لیلیوم سفید خلوص، شکوه و همدردی را بیان می کند. این گل زیبا را میتوانید در انواع تاج گل استفاده کنید و باعث شادی روح متوفی شوید.

گلایل؛ پایه ثابت گل های یادبود

اگر در  انتخاب گل شک دارید و بین گل گلایل و گل دیگری مانده اید قطعا از گل گلایول استفاده کنید. این گل را میتوان در انواع تاج گل و سبد گل استفاده کرد و باعث شادی دل خانواده داغدار شد. گل گلایول رنگ های مختلفی دارد اما مناسب ترین رنگ آن رنگ سفید است که بهترین نماد برای ادای احترام است. همچنین این گل زیبا نماد پاکی و نجابت هم میباشد.

گل مناسب یادبود

گل مناسب یادبود

گل آنتوریوم؛ زیبا و ماندگار

اگر هزینه خرید یک تاج گل آنتوریوم برایتان مشکل نیست بدون شک به سراغ این گل بروید. این گل زیبا در تمام سال رشد میکند و میتوان از آن برای انواع تاج گل و سبد گل مناسب یاد بود و یا سالگرد استفاده کرد. این گل در رنگ های بسیار مختلفی وجود دارد ولی بهتر است برای خرید گل آنتوریوم از رنگ های سفید و زرد استفاده کنید.

گل ارکیده؛ لوکس و ظریف

گل ارکیده یکی از خاص ترین گل های دنیا به شمار میرود . تاج گل هایی که با گل های ارکیده گل آرایی میشوند بیش ار 10 میلیون قیمت دارند و از مجله تاج گل های لوکس به شمار میرود. اگر شخص در گذشته ارزش ویژه ای برای شما داشته و دوست دارید تاج یک تاج گل ترحیم خاص برای مراسم یاد بود آن مرحوم ببرید قطعا گل ارکیده بهترین انتخاب برای شماست. گل ارکیده سفید: این گل نماد معصومیت، احترام، خلوص نیت و گل ارکیده صورتی: نماد زنانگی و مهربانی میباشد.

خرید گل مناسب یاد بود

راه های زیادی برای خرید گل مناسب مراسم یادبود وجود دارد. دارد اما پیدا کردن گلفروشی مناسب کا سختی است. شما میتوانید با خرید از گلفروشی تاج گل انواع تاج گل های مناسب یادبود را تهیه کنید و با توجه به بودجه مد نظر یک تاج گل زیبا و مناسب تهیه کنید. گل فروشی تاج گل به صورت ویژه در تهران و کرج فعالیت دارد و برای مراسم های یاد بود امکان سفارش گل آرایی نیز موجود میباشد. A1401/11/05