نمایش 1–16 از 138 نتیجه

نمایش 16

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت اصلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل تبریک افتتاحیه

قیمت اصلی ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل کوچک ترحیم

قیمت اصلی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

ارسال رایگان گل

امروزه ارسال رایگان در خرید های اینترنتی مرسوم نیست و مورد هایی بوده است که فردی با توجه به ارسال پر هزینه برای کالایی از خرید خود منصرف شده است و باتوجه به تیپاکس و هزینه پست باید توجه داشت که دیگر خرید هایی با هزینه پست بصرفه نیست. در این خصوص سایت های معتبری با ارسال رایگان در اختیار شما هستند تا خریدی با اطمینان انجام دهید و لذت خرید رایگان را تجربه کنید.

سفارش گل به همراه ارسال رایگان گل

جالب است بدانید که مرسوم ترین هدیه ای که میتوانید برای هر مناسبتی در نظر بگیرید گل، انواع تاج گل و جام های گل است. این هدیه ها معمولا میتواند هدیه ای فوری جذاب و غیر تکراری باشند. میتوانید برای یک مناسبت خاص مانند روز پدر یک باکس گل قلبی سفارش دهید و باعث خوشحالی افراد مورد نظر خود شوید.

تنوع در محصولات و انواع گل باعث میشود شما گوناگونی محصولات و سفارش خود را به خوبی درک کنید و با توجه به ارسال رایگان گل بصرفه ترین خرید را داشته باشید. میتوانید گل های تاج گل و یا جام گل را خودتان با توجه به علایق فردی خود و فردی که میخواهید به او هدیه دهید انتخاب کنیدو برای مثال میتوانید از انواع گل های رز، مریم، بابونه، داوودی و… برای جام گل خود استفاده کنید. استفاده از رنگ های شاد باعث میشود هدیه شما جلوه خاصی داشته باشد و نشاط و انرژی را به هرکسی القا کند. حضور یک سبد گل بر روی میز و حتی محل کار شما باعث میشود محیط کار بوی مطبوعی داشته باشد و انرژی گل ها به شما منتقل و باعث بهبود بخشیدن در امور و کار ها شود.

ارسال رایگان گل

ارسال رایگان گل

چگونه میتوانم یک گل به همراه ارسال رایگان سفارش دهم؟

در خصوص خرید یک گل و سفارش آن باید توجه داشته باشید که تمامی سایت های موجود برای خرید اینترنتی با توجه به حقه های ریز و درشت نیازمند چک شدن اصولی هستند تا از معتبر بودن انها اطمینان لازم حاصل شود. در این خصوص میتوانید نظرات کاربران و میزان محبوبیت یک سایت را از طریق دیدگاه های هر سایت متوجه بشوید.

شما میتوانید برای خرید یک دسته گل و باکس گل همراه با ارسال رایگان از ساده ترین روش ممکن استفاده کنید. جالب است بدانید تنوع گل ها و اندازه ان ها هیچ تغییری در ارسال رایگان گل نخواهد داشت و حتی اگر تاج گلی سه طبقه الی دو طبقه سفارش دهید باز هم برای شما ارسال رایگان را در نظر خواهیم داشت تا خریدی دلچسب به شما ارائه دهیم.

تیم تاج گل با هدف بهره مندی و بصرفه شما از زمان و انرژی شما اینجاست تا با خریدی متناسب شمارا راهنمایی کند.

نحوه سفارش و ارسال رایگان گل

ابتدا وارد سایت معتبر تاج گل شده و تاج گل خود را انتخاب میکنید حتی میتوانید گل های موجود در محصول خود را تغییر داده و سفارش خود را با ایده های جدید بخصوص کنید. سپس وارد نحوه پرداخت شده و پس از انجام امور مربوطه محصول شما یک الی دو ساعت با شما فاصله دارد!

نکته قابل توجه در خرید محصول خود این است که سایت تاج گل تنها در تهران و کرج سفارشات میپذیرد و گل ها از بهترین باغات ایران تهیه شده و در بهترین حالت خود به شما تحویل داده میشوند.