نمایش 1–16 از 46 نتیجه

نمایش 16

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت اصلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل تبریک افتتاحیه

قیمت اصلی ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل کوچک ترحیم

قیمت اصلی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

سبد گل تبریک

قیمت اصلی ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

ارسال فوری گل

ارسال فوری مناسب کسانی است ک مناسبتی را از یاد برده اند و با تصمیم ناگهانی قصد خرید گل را می کنند. بنابراین باید از انتخاب گل های با تزیینات زیاد بپرهیزند. متخصصان گلفروشی تاج گل در ارسال فوری در تمام نقاط تهران و کرج و تحویل کمتر از 3 ساعت به کمک شما عزیزان آمده است. محصولات از پیش آماده و ویترین شده از جمله محصولاتی هستند که ارسال سریع را در تهران و کرج دارند.

برای سفارش گل های آماده باید به نکاتی دقت داشته باشید و مطمئن باشید در ساعت خواسته شده خریدتان به محل مورد نظر رسیده باشد و در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود. اکنون گلفروشی های زیادی در تهران و کرج فعالیت دارند و با خرید از سایت ها و یا تماس تلفنی سفارش خود را انجام دهید.

ارسال فوری گل با تضمین کیفیت و قیمت مناسب

سفارش فوری گل به صورت آنلاین و ارسال سریع در تهران و کرج، بدون نیاز به مراجعه حضوری و قیمت بسیار مناسب در گلفروشی های موجود اکثرا هست و حتی با خرید فوری شما نیز از هزینه رفت و آمد به گلفروشی ها و دوری از شلوغی ها از دیگر مزایای سفارش فوری گل است. برای اینکه متوجه بهتر بودن کدام یک از گلفروشی های موجود بشوید، می توانید با مراجعه به وب سایت‌هایشان و خواندن مطالب و نظرهای کاربران انتخاب خود را مطمئن تر کنید. بعضی از این گلفروشی ها با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب توانسته اند خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهند، و مشتریان ثابت زیادی پیدا کنند شناخت این گلفروشی ها کار سختی نیست بلکه با کمی تحقیق و جست و جو می توانید میزان کیفیت و قیمت محصولات را ارزیابی کنید و با شناسایی بهتر این مراکز برای خرید گل فوری تصمیم بگیرید.

گلفروشی های محلی بسیار زیادی در محله ها وجود دارند که همه ی آنها گل های هدیه، گل های چشم روشنی و گلهای شاخه زیادی را ارائه می دهند و به دلیل اینکه گلهایی که بیشترین فروش را دارند موجود دارند و به همان ها گل ها را محدود می کنند، بنابراین برای خرید گل های متنوع تر و متفاوت تر باید سری به گلغروشی های آنلاین بزنید و گلهایی که در گلفروشی ای آنلاین در دسترس نیستند را از آنها خریداری کنید و از توانایی ارسال سریع و فوری سفارشتان، از گلفروشی های آنلاین بهره مند شوید و هدیه خود را در زمان کوتاه به محل مدنظر برسانید.

ارسال فوری گل

ارسال فوری گل

مزایای مهم ارسال سریع گل

تصمیم گرفتن برای انتخاب یک هدیه مناسب برای هر شخصی بسیار دشوار است. اما گل به دلیل زیبایی طبیعی، با هر سلیقه ای سازگار است و ارسال گل آماده و فوری از همه ی جهات با ارزش و زیبا و در واقع بسیار راحت است و دیگر نگران رنگ و سایز و از این قبیل مشکلات برای دادن هدیه ندارید و می توانید مطمئن باشید که هدیه خوبی را انتخاب کردید.

تحویل سریع گل

شما عزیزان می توانید اطمینان زیادی از هدیه دادن گل داشته باشید و بدانید با هدیه دادن گل حس خوبی را در هرکسی به وجود می آورید، هم چنین شما با سفارش فوری گل به مناسبت های گوناگون، با خیالی آسوده می دانید مه در هر کجا در دسترس هستند و قیمت آنها بسیار مناسب است، و می تواند حس علاقه شما را نشان دهد و در زمان کوتاه برای گیرنده ارسال شود.

برای خرید گل های آماده می توانید به صورت آنلاین از سایت گلفروشی تاج گل اقدام نمایید و با هر سلیقه ای می توانید گل خود را انتخاب کنید و بلافاصله بعد از انتخاب گل، سفارش خود را ثبت کنید و انواع گل مورد نظر خود را در سریع ترین زمان و با تضمین کیفیت و هم چنین به صورت ارسال رایگان در تمام نقاط تهران تحویل بگیرید.