نمایش 1–16 از 20 نتیجه

نمایش 16

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل مخصوص مراسم ختم

قیمت اصلی ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزا و ترحیم

قیمت اصلی ۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای خاکسپاری

قیمت اصلی ۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل سفید

استفاده از رنگ سفید در تاج گل سفید نکته قابل توجهی است که در اکثریت تاج گل ها رعایت میشود و از آن استفاده میکنند. رنگ سفید نماد صلح و دوستی است و استفاده آن جلوه ویژه ای به تاج گل می بخشد اما به تنهایی استفاده از هر رنگی در تاج گل جلوه تاج گل را از بین میبرد. پس باید توجه داشته باشید که از رنگ های مناسب برای تاج گل استفاده کنید.

باتوجه به موقعیت تاج گل و مناسبت آن باید بدانید که چه گل هایی در تاج گل استفاده شود چه رنگ پس زمینه هایی در نظر گرفته شود و چند طبقه باشد. این ها مورد هایی هستند که تاج گل شما را متمایز میکنند و چشم گیری آن را بالا می برند.

تاج گل های سفید میتوانند از انواع گل باشند و خاص ترین نوع ان را در اختیار شما قرار دهند. تاج گل های زیبا باید گل های تازه و منحصر بفردی را در خود داشته باشند و با گل آرایی مناسب از زیبایی چندانی برخوردار شوند.

نکته قابل توجه این است که باید در خصوص یک سفارش خاص از قبل تاج گل ها و مناسب های آن را خوب بشناسید و سپس اقدام به سفارش آن کنید. اگر تاج گل شما دیر وقت و پژمرده به دست شما برسد دیگر ارزش و زیبایی خود را از دست میدهد پس باید بدانید که در زمانی مناسب سفارش خود را ثبت کنید.

کاربرد های تاج گل سفید

از تاج گل های سفید میتوانید برای مراسم ترحیم یا حتی تبریک های نمایشگاهی و افتتاحیه استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که برای ترحیم این تاج گل ها با پس زمینه های تیره و پایه های چوبی دو الی سه طبقه به فروش میرسند تا ابراز تسلیت شما کاملا در آن مشهود باشد. تاج گل های تبریک با پس زمینه های چوبی یا حتی گل هایی با رنگ های نارنجی، آبی، قرمز و غیره مزین میشوند تا ابراز شادی و تبریک شمارا به زیبایی به دریافت کننده القا کنند. برای نمایشگاه های هنری میتوانید تاج گل های سفید با نمای اروپایی را انتخاب کنید. عموما شمایل این تاج گل ها با تاج گل هایی که همیشه در بازار و افتتاحیه ها مشاهده میکنید متفاوت است و زیبایی چشم گیرتری دارد.

تاج گل سفید

تاج گل سفید

سفارش تاج گل سفید

راهنمایی های لازم در خصوص خرید یک تاج گل سفید به شما در این سایت داده شده است و در صورت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره… تماس حاصل فرمائید. تیم  اینجاست تا شمارا در خریدی متناسب با توقع شما راهنمایی کند و در کمترین زمان مناسب با ارسال رایگان گل های مورد نظر را به دست شما برساند.

نکته هایی که در سفارش گل باید توجه داشته باشید این است که گل ها در صورت بین راه ماندن از تازگی خود خارج میشوند و سایت هایی که ارسال به کل کشو را دارند در اکثریت مواقع گل هایی با ظاهری عالی به شما نخواهند داد. با توجه به این موضوع خرید از سایت تاج گل  فقط در تهران و کرج امکان پذیر است تا بتوانیم گل هایی بسیار تازه از بهترین باغات ایران با تنوع عالی برای شما تهیه کنیم و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.

میتوانید پس از انتخاب گل مورد نظر خود و پرداخت آن و اطمینان حاصل کردن از خرید خود با خواندن دیدگاه های کاربران ظرف دو الی سه ساعت گل مورد نظر خود را تحویل بگیرید و تجربه خرید دلپذیر را با فروشگاه تاج گل به خود هدیه دهید.