نمایش 1–16 از 46 نتیجه

نمایش 16

گل تبریک افتتاحیه

قیمت اصلی ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل نمایشگاه لاکچری

قیمت اصلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل گرد ترحیم با گل رز

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل درباری نمایشگاه

قیمت اصلی ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تبریک نمایشگاه

قیمت اصلی ۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل شیک

خرید تاج گل شیک نیازمند اصول خاصی است که فقط از افراد متخصص در زمینه گل آرایی بر می آبد. سفارش یک تاج گل شیک در سایت های مربوطه بسیار راحت است و میتوانید با توجه به سایت های معتبری که در اینجا به شما معرفی میکنیم خریدی ایمن داشته باشید.

استفاده از گل های تازه و خوشبو از خصوصیاتی که جزو ویژگی های مهم تاج گل شیک قرار میگیرند. اگر گل های تاج گل شما پژمرده باشند حس مربوطه را به دریافت کننده القا نمیکنند و در نتیجه به عبارتی باید گفت که با خرید ان شما پول خود را به هدر داده اید. پس باید توجه داشته باشید که حتما گل های دتاج گل شما از بهترین نوع تاج گل استفاده شود تا موجب رضایت خاطر شما از خرید شود.

نکاتی که باید در خرید یک تاج گل شیک رعایت شود

نکته در خرید یک تاج گل شیک استفاده از گل هایی است که نماد خاصی دارند، برای مثال میتوانید با فهمیدن معنی گل ها انها را در جایی مناسب استفاده کنید. شاید گیرنده منظور شمارا در هدیه دادن یک تاج گل اشتباه متوجه شود. جالب است بدانید توجه به معنی گل ها و استفاده ان از قدیم نیز بسیار رایج بوده است و نیاکان ما هنگامی که میخواستند نارضایتی خود را از موضوعی نشان دهند دسته گلی برعکس هدیه میدادند. جالب است بدانید در قدیم هنگامی که گل های زرد به کسی هدیه داده میشد نشانه تنفر و قضاوت فرد مورد نظر بود و امروزه با تحقیق دانشمندان بر روی انرژی گل ها متوجه این شده اند که با توجه به رنگ زرد و میزان انرژی، شادی و حال خوبی که منتقل میکند این نظر کاملا نقض شده است و گل رز زرد نیز نماد شادابی و شادی است.

هدیه دادن تاج گل از نمونه هایی است که به تازگی در فرهنگ ایرانیان و سایر کشور ها مرسوم شده و به عبارتی جا افتاده است. در اکثر مواقع میتوانید مشاهده کنید که تاج گل های ترحیم در مراسمات جایگاه ویژه ای دارند. هرگاه از جلوی افتتاحیه های نمایشگاه ها و گالری های هنری رد شوید زیبایی انها شمارا محصور میکند. برای یک هدیه مناسب تاج گل میتواند از مهم ترین نمونه های هدیه دادن باشد. به وضوح میتوان دید که تاج گل در میان باکس ها و دسته های گل بسیار چشمگیرتر نمایان میشود.

تاج گل شیک

تاج گل شیک

خرید تاج گل شیک

مشغله های انسان در زندگی و همچنین در شهر های شلوغ مانند تهران و کرج بی پایان است. ممکن است در پایان روز برای شما یادآوری رویدادی مهم شود که نیاز به هدیه و تبریکی مناسب است. حال باید با خود گفت اکنون که ترافیک و مشغله های کاری باعث جلوگیری من از یک خرید حضوری و گشتن در بازار میشود چه باید کرد؟ در اینجا باید توجه داشته باشید که خرید های اینترنتی جایگزین مناسبی هستند.

اینکه چگونه میتوانید با توجه به وقت کم خود خریدی مناسب انجام دهید سوالیست که جواب آن را میتوانید در سایت تاج گل پیدا کنید. میتوانید با انتخاب تاج گل مورد نظر خود در عرض دو الی سه ساعت خردی خود را تحویل بگیرید و با ارامش خاطر به امور روزمره خود رسیدگی کنید.