نمایش 1–16 از 52 نتیجه

نمایش 16

تاج گل کوچک ترحیم

قیمت اصلی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل افتتاحیه پایه فلزی

قیمت اصلی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

سفارش آنلاین تاج گل

امروزه خرید های اینترنتی بسیار مرسوم تر از خرید های حضوری شده اند. اتلاف انرژی و وقت، مشغله های کاری و حتی شاید نداشتن ایده های نوین در خصوص خرید تاج گل همگی شمارا به سمت خرید های آنلاین سوق میدهند. سفارش آنلاین تاج گل از آنچه که فکر می کنید برای شما راحتتر است و به راحتی میتوانید زیبا ترین تاج گل ها با رنگ های متنوع و تازه ترین آنها را در سایت تاج گل مشاهده کنید.

اگر تنوع گل ها و ایده های جدید باعث میشود تا شما در خرید خود کمی تردید کنید با یک مشاوره در این خصوص میتوانید بهترین نوع تاج گل را سفارش دهید و از رضایت خرید خود خشنود شوید.

در اینجا میتوانید نمونه های تاج گل را با انواع گل های گلایول، لیلیوم، انتریوم و غیره مشاهده کنید. شما میتوانید تاج گل را خودتان مزین کنید و گل هایی که میخواهید در ان قرار دهید را با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

انواع تاج گل آنلاین

نماد ها و تعداد گل ها خصوصیاتی هستند که در تمامی تاج گل ها رعایت میشوند. تاج گل ها معمولا دو الی سه طبقه هستند و بصورت اروپایی نیز وجود دارند. تاج گل های یک طبقه برای مناسبت هایی از قبیل افتتاحیه های کوچک و نمونه هایی از قبیل آن انجام میشوند. پایه های تاج گل چوبی هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. برای خرید و جابجایی یک تاج گل مناسب به شما تاج گل های دو طبقه را پیشنهاد میکنیم که حمل و نقل آسان تری دارند و مرسومتر هستند.

از نمونه های تاج گل میتوان به تاج گل های ترحیم نیز اشاره کرد. تاج گل های ترحیم خصوصیات خاصی دارند و بسیار با تاج گل های افتتاحیه و نمایشگاهی متفاوت هستند. در واقع باید گفت تاج گل های ترحیم باید به راحتی احساس تاسف و تاثر را نشان دهند تا بتوانید با فرد سوگوار همدردی کرده و خود را در غم او شریک بدانید.

سفارش آنلاین تاج گل

سفارش آنلاین تاج گل

معتبر ترین سایت های خرید تاج گل آنلاین

متاسفانه با توجه به حقه های بیشمار سایت ها و فروشندگان انلاین در تمام جهان، اعتماد و خرید های انلاین از کار های دشوار به شمار می آیند. پیدا کردن سایت هایی معتبر و با متریال با کیفیت شاید در ظاهر کار اسانی به چشم اید. اما با نمونه های تقلبی و شعار های پوچ می توانند به راحتی بیننده را از مسیر درست منحرف و به راهی که خودشان میخواهند بکشانند.

شاید جمله سفارش به تمامی نقاط کشور به گوشتان خورده باشد. نکته قابل توجه در سایت های گلفروشی این است که گل یک محصول طبیعی است و در صورت تاخیر ارسال آن باعث خراب شدن و از دست دادن کیفیت اولیه آن میشود. پس اگر سایتی به شما این وعده را میدهد شاید حقیقی باشد اما مطمئن باشید که محصول مورد نظر با عکس تفاوت قابل توجهی دارد و این شمارا از خرید های اینترنتی بعدی نومید میکند. در این خصوص سایت تاج گل با ارسال سریع دو الی سه ساعته به تهران و کرج موجب بهترین ارسال و دریافت در زمان مناسب میشوند. میتواند با مراجعه به دیدگاه های سایت از انتخاب خود مطمئن شوید و با ارامش خاطر در محیط گرم خانه سفارش خود را انجام دهید.

برای خرید انلاین تاج گل میتوانید پس از انتخاب تاج گل و در صورت مشاوره تلفنی تماس گرفته و سپس امور اولیه انجام شده و کالا در اسرع وقت و ارسال رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.