نمایش 1–16 از 17 نتیجه

نمایش 16

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت اصلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

گل برای تسلیت

قیمت اصلی ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری گرد

قیمت اصلی ۵,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل افتتاحیه و تبریک

قیمت اصلی ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

سفارش تاج گل

اگر برای یک خرید مناسب و بصرفه به این سایت آمده اید باید گفت که بهترین انتخاب ممکن را کرده اید. سفارش تاج گل بصورت آنلاین از انتخاب هایی است که میتوانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود کنید. ابتدا در نظر شما این موضوع به میان می آید که چگونه میتوان یک خرید بصرفه انجام داد؟ چگونه میتوان از اتلاف وقت جلوگیری کرد و راحتترین خرید ممکن را انجام داد؟

ما اینجا هستیم تا پاسخ سوالات شمارا با راحتترین روش ممکن بدهیم.

سفارش تاج گل بصورت اینترنتی و از طریق سایت انجام میشود شما میتوانید گل هایی متناسب با علایق خود در تاج گل قرار دهید و با یک جستجوی ساده در میان تاج های گل به بهترین نوع آن دست پیدا کنید.

تفاوت تاج گل های ترحیم و تاج گل های تبریک

آیا نماد انواع گل ها و نمونه های آن را می دانید؟ معانی رنگ ها چطور؟ در انتخاب تاج گل بدانید که مناسبتی که برای هدیه تاج گل در نظر دارید بسیار مورد توجه و مهم است . برای مثال اگر شما تاج گل را برای افتتاحیه میخواهید باید توجه داشته باشید که رنگ هایی را استفاده کنید که حس شادی و نشاط را به شما القا کنند. اگر رنگ هایی تیره و پس زمینه های دارک را مورد استفاده قرار دهید باعث میشوید حسی که مدنظر شماست به دریافت کننده گل القا نشود.

رنگ های نارنجی، زرد، ابی، قرمز و بنفش جزو پر انرژی ترین رنگ هایی هستند که در تاج گل های گلفروشی تاج گل قرار میگیرند. اگر تاج گل های تبریک و افتتاحیه را در سایت مشاهده کنید با یک نگاه ساده حس شادی به شما انتقال داده میشود و این دقیقا هدفیست که مدنظر تیم پرقدرت تاج گل است و آن رضایت خاطر شماست.

خرید بهترین تاج گل

اینجا چگونگی خرید بهترین تاج گل را متوجه میشوید. موردی که بسیار در تاج گل ها واضح است تنوع و انواع ان مس باشد. شما شاید در میان زیبایی تاج گل ها کمی تردید کنید و بگویید کدام مناسب نمایشگاه یا کدام مناسب افتتاحیه است؟ مشاوره تلفنی و رایگان تیم شگف انگیز تاج گل اینجاست تا به شما در خرید یک تاج گل عالی کمک کند و تمام ابهامات ذهنی شما را برطرف سازد.

تضمین مناسب برای یک خرید و ارسال سریع و مهم تر از همه رایگان آن باعث میشود شما ار خرید خود مطمئن شوید و با خود بگویید این اخرین خرید من از این سایت نخواهد بود!

سفارش تاج گل

سفارش تاج گل

ارسال تاج گل

پس از اقدامات اولیه و تحقیق در خصوص اعتماد به یک سایت منحصر بفرد، نوبت به سفارش و ارسال کالا میشود. اگر میخواهید گل در اسرع وقت به دست شما برسد و از استرس های خرید دور شوید بهتر است یک روز قبل سفارش را انجام دهید. خرید شما یک الی دو ساعت به دست شما میرسد و میتوانید از تازگی گل ها و کیفیت ویژه خرید خود لذت ببرید.

پس از انتخاب تاج گل از میان انبوه تاج گل های موجود در سایت میتوانید گزینه سفارش تاج گل را انتخاب کرده و تاج گل در سبد خرید شما قرار میگیرد. حال نوبت به پرداخت و ساخت یک حساب کاربری در سایت میرسد و این حساب هیچ دسترسی به اطلاعات شخصی شما ندارد. پس با خیال اسوده سفارش خود را پرداخت کنید و تضمین کیفیت مارا باور داشته باشید.

تضمین کیفیت و ارسال رایگان و سریع از ویژگی های فروشگاه تاج گل است. خرید شما به زودی در دستان شما خواهد بود.