نمایش 1–16 از 116 نتیجه

نمایش 16

تاج گل ترحیم ارزان

قیمت اصلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

گل تبریک افتتاحیه

قیمت اصلی ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری

قیمت اصلی ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل برای تبریک

قیمت اصلی ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل کوچک ترحیم

قیمت اصلی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل مزار

قیمت اصلی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

سفارش تلفنی تاج گل

این روز ها برای هر خرید و عملی روش های ساده تری نسبت به قدیم وجود دارد. مانند خرید های اینترنتی که جایگزین خرید های حضوری شده اند. هنگامی که در مناسبتی خاص مانند روز مادر به گلفروشی ها مراجعه میکنید خواهید دید که انبوه مشتری ها در گلفروشی شمارا در انتظار خواهد گذاشت و حتی شاید تاج گل خریداری شده ان نمونه ای که شما مدنظر داشتید نباشد. زیرا با توجه به انبوه مشتری ها سفارش تاج گلی با کیفیت و خاص تر از نمونه های بازار غیر ممکن است.

در اینجا به شما سایت های آنلاین و سفارش های اینترنتی پیشنهاد میشود با توجه به دسترسی عموم به فضای مجازی و موبایل های هوشمند بهترین انتخاب برای خرید، خرید اینترنتی است. اما نکته قابل توجه این است که اگر کسی از بستگان شما موبایل های هوشمند نداشته باشد یا حتی کار کردن با فضای مجازی برایش راحت نباشد چه باید کرد؟

حال به شما سفارش های تلفنی معرفی میشود! شاید تعجب بر انگیز باشد اما تیم پرقدرت گلفروشی تاج گل روزانه هزاران تماس در خصوص خرید یک تاج گل مناسب دارد و گاهی به خرید نیز منجر نمیشود و برخی فقط تماس میگیرند و انواع و قیمت هارا جویا میشوند و ما با حوصله و صبر پاسخ داده و آنها را در خرید مناسب راهنمایی میکنیم.

نمونه های مختلف تاج گل

باتوجه به اینکه هرگاه در مراسم ترحیم یا حتی افتتاحیه ای حاضر میشوید تاج گل های متنوع را مشاهده میکنید پس باید بدانید که خرید تاج گل از نکات اصولی در هر جشن و مناسبتی است.

حال در اینجا شمارا با نمونه های مختلف تاج گل آشنا کرده و چگونگی خرید ان را به شما معرفی میکنیم:

تاج گل با طبقات مختلف: تاج گل ها از طبقات متفاوتی تهیه میشوند. شما میتوانید تاج گل خود را بصورت یک الی سه طبقه سفارش دهید. تاج گل های دو طبقه عموما بیشتر خریداری میشوند و این بخاطر نحوه حمل و نقل و راحتی جابجایی ان ها است.

تاج گل های اروپایی: از جدید ترین و چشم گیر ترین نمونه های تاج گل هستند و میتوانند در انواع گرد و اشکال هندسی مختلف انجام شوند. اینگونه تاج گل ها هنگامی که در انبوه تاج گل های مراسم قرار میگیرند به راحتی نمایان هستند و اصطلاحا به چشم می آیند. اگر دنبال خریدی متناسب و با کیفیت بالا و البته جدید میگردید این تاج گل ها انتخاب خوبیست.

سفارش تلفنی تاج گل

سفارش تلفنی تاج گل

نحوه سفارش تلفنی تاج گل

پس از انتخاب و دیدن تصویر تاج گل مورد نظر خود، با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و شماره تاج گل خود را گفته و سفارش به سرعت برای شما انجام میشود. لازم به ذکر است که با توجه به پژمرده شدن گل ها در طول زمان ارسال به کل کشور امکان پذیر نیست و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است. در این خصوص ارسال به تهران و اطراف ان و همینطور ارسال به کرج به سرعت انجام میشود و کمتر از یک الی دو ساعت کالا به دست شما میرسد.

ما میتوانیم با ارسال رایگان و تضمین کیفیت سفارش شما این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که این اخرین خرید شما نخواهد بود و تاج کل جزو سایت هایی قرار خواهد گرفت که خرید های همیشگی شما از ان انجام خواهد شد!