نمایش 1–16 از 18 نتیجه

نمایش 16

تاج گل برای عرض تبریک

قیمت اصلی ۵,۵۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزاداری و یادبود

قیمت اصلی ۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل تسلیت و ختم

قیمت اصلی ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

تاج گل عزا و تسلیت

قیمت اصلی ۱۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.

پایه گل ترحیم

یکی ار رکن های اساسی مراسم های سوگواری، استفاده از گل و تاج گل یا پایه گل می باشد. حال سوالی که پیش می آید این است که چرا باید پایه گل هدیه دهیم؟ گل ها بخش جدایی ناپذیری از عواطف و احساسات ما انسان ها هستند. در این باره هر گل معنی متفاوتی دارد و در جای مناسب بایستی بکار رود.

گل ها نماد عشق، دوستی، پاکی، بخشش و … هستند. با توجه به این موضوع ما برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دیگران به آنها گل های زیبا هدیه میدهیم. برای نشان دادن عشق، همدردی، بخشش و یا حتی برای تبریک میتوان یک پایه گل زیبا نظر فرد مورد نظر را جلب نمود.

چه گل هایی در پایه گل ترحیم استفاده میشود؟

باتوجه به اینکه هر گلی نماد خاصی دارد پس باید هر گل را در جای مناسب استفاده کرد.  از خود بپرسید من برای چه موضوعی میخواهم این تاج گل را تهیه کنم؟ جوابی که به آن دست می یابید میتواند شمارا در انتخاب یک گل زیبا راهنمایی کند. همانگونه که در غم و سوگواری نمیتوان رنگ های شاد و لباس های شادی پوشید، پس نمیتوان در غم گل های رنگارنگ و شاد هدیه داد. گل های خاصی در پایه گل ترحیم استفاده میشود که معنی همدردی انها باید از رنگ و شکل انها پیدا باشد.

گل های استفاده شده در پایه گل ترحیم اکثرا از ترکیب رنگ های تیره و سفید میباشد. نمونه هایی در خصوص گل های استفاده شده در پایه گل ترحیم وجود دارد مانند: گلایول، زنبق، رز سفید، میخک، لیلیوم و … که باتوجه به درخواست هر خریدار این گل ها انتهاب و در تاج گل قرار میگیرند. رنگ سفید در گل ها نشانه همدردی و مهربانی میباشد که نمونه های پایه گل ترحیم با رنگ گل های سفید نیز در همین خصوص شمارا راهنمایی میکند.

پایه گل ترحیم

پایه گل ترحیم

آیا تاج گل ترحیم انواع مختلف دارد؟

حال به مراسمات سوگواری که تاکنون رفته اید فکر کنید. تاج گل ترحیم در هر مراسم سوگواری به چشم میخورد و مدل های یکسان و شبیه بهم مارا تعجب زده خواهد کرد که آیا تاج گل ترحیم انواع مختلف دارد؟

در جواب این سوال میتوانید نمونه های تاج گل را در ذیل مشاهده و مقایسه کنید. تنوع تاج های گل در سایت تخصصی تاج گل شمارا شگفت زده خواهد کرد. تاج گلها به انواع دو الی سه طبقه نیز تقسیم میشوند همچنین نمونه تاج گل های اروپایی از نوعی چشمگیر بشمار می آیند. تاج گل های دوطبقه حمل و نقل راحتتری دارند و برای هدیه دادن مناسب تر هستند و تاج گل های اروپایی میتواند در میان تاج گل های موجود در مراسم به طور چشمگیری نظر همگان را به خود جلب سازد. حال انتخاب تاج گل با این تنوع سخت میشود و مشاوران ما با حوصله در اختیار شما برای هرگونه سوال و راهنمایی حاضر هستند.

خرید یک پایه گل ترحیم چگونه انجام میشود؟

جالب است بدانید امروزه کالا یا خدماتی در جهان موجود نیست که نتوان به صورت انلاین و اینترنتی آنرا فراهم نکرد. تاج گل ترحیم نیز یکی از کالاهایی است که سفارش انلاین آن میتواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. براحتی میتوانید تاج گل ترحیم را از صفحه های موجود و معتبر به نام گلفروشی تاج گل تهیه کنید و یک خرید دلپذیر با ارسال رایگان و کمتر از یک ساعت برای خود به ارمغان بیاورید.